2023-04-13 14:47:21

Biroja administrators/-e

CVMarket.lv klients
No 1000 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

Metālapstrādes uzņēmums - viens no vadošajiem apkures katlu ražotājiem Latvijā, SIA “AGB Serviss” aicina darbā biroja administratoru/-i!

 

Darba pienākumi:

  • biroja darba administrēšana, dokumentu pārvaldība un arhivēšana;
  • dokumentu sagatavošana un ievadīšana programmās (grāmatvedība, BIS, EIS, EDS u.c.);
  • komunikācija ar klientiem / sadarbības partneriem (klātienē, telefoniski, rakstiski);
  • piedalalīšanās uzņēmuma sapulcēs, protokolu veidošana;
  • sekošana līdz aktuāliem grozījumiem LR likumdošanai, MK noteikumiem, kas regulē uzņēmuma darbību;
  • informācijas pārvaldīšana uzņēmuma mājaslapā, sociālās platformās, kā arī atbalsta sniegšana uzņēmuma darbiniekiem.

Prasības kandidātiem

  • 1. līmeņa augstākā izglītība vai augstākā izglītība, vēlams vadības zinībās vai personālvadībā;
  • zinašanas un iemaņas lietvedības dokumentu sagatavošanā;
  • darba pieredze ne mazāk kā 2 gadi;
  • teicamas latviešu valodas zināšanas, labas angļu un krievu valodas zināšanas;
  • pārzināt Latvijas Republikas tiesību aktus un likumus;
  • labas prasmes strādāt ar datoru (MS Word, Excel, Outlook, Powerpoint u.c.);
  • precizitāte, punktualitāte un rūpīgums darba pienākumu veikšanā;
  • augsta atbildības sajūta par veicamajiem darbiem un pienākumiem;
  • B kat. transportlīdzekļa vadītāja apliecība.

Uzņēmums piedāvā

  • būt daļai no mērķtiecīgas komandas;
  • piedalīties uzņēmuma attīstībā un pilnveidošanā;
  • pilnas slodzes darbu;
  • sociālās garantijas;
  • atalgojumu pēc pieredzes un prasmēm no 1000 EUR/bruto.

 

Darba vieta: Kuldīgas šoseja 6, Druva, Saldus novads.

CV un motivācijas vēstuli sūtīt sadaļā "Pieteikties" līdz 30.12.2021., pieteikumā norādot – BIROJA ADMINISTRATORE/-S.

 

Piesakoties vakancei, Jūs piekrītiet iesniegto datu apstrādei un izmantošanai personāla atlases procesu nodrošināšanai SIA “AGB Serviss” LV48503009453. Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks uzaicināti uz darba interviju.