Darba sludinājuma numurs

182962

Darba apraksts

• Biroja darba organizācija.
• Uzņēmuma lietvedības procesa nodrošināšana.
• Veikt dažādu datu reģistrēšanu, apstrādi, apkopošanu.
• Ikdienas preču pasūtījumu pieņemšana, apstrāde un ievadīšana sistēmā,plānošana.
• Komunikācija ar klientiem – pasūtījumu apstiprināšana, maksājumu kontrole.
• Laipna un profesionāla klientu un sadarbības partneru apkalpošana (telefoniski, rakstiski, klātienē) un uzņemšana.
• Citu administratīva, tehniska un organizatoriska rakstura darbu izpilde.


Prasības kandidātiem

• Iepriekšēja darba pieredze līdzīgā amatā.
• Valodu zināšanas – latviešu , krievu, angļu.
• Labas prasmes darbā ar datoru (MS Word, MS Exel).
• B kategorijas autovadītāja apliecība.
• Augsta atbildības sajūta un spēja organizēt savu darbu patstāvīgi.
• Pozitīva attieksme pret kolēģiem un klientiem, spēja strādāt komandā.
• Izpratne, ka atalgojums ir saistīts ar motivāciju.


Uzņēmums piedāvā

• Darbu stabilā un augošā uzņēmumā.
• Profesionālās izaugsmes iespējas.
• Motivējošu atalgojuma sistēmu.

Biroja darba laiks: 8.30 -17.30
Atrašanās vieta: Ilzenes iela 26 k-1, Rīga

CV un motivācijas vēstuli no prasībām atbilstošiem kandidātiem gaidīsim elektroniskā veidā

Informējam, ka sazināsimies ar pretendentiem, kuru CV tiks izvērtēti uz tālāku konkursu.

Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".

Informācija par darba sludinājumu

Atrašanās vieta:
Rīga
Darba amata apraksts:
pilna slodze, pastāvīgs darbinieks
Sludinājums publicēts līdz:
2018. gada 16. maijs
Ievadīts:
2018. gada 17. aprīlis
Reģistrācijas Nr.
Reģ. nr.: 43603014563
Pieteikties

Jums būs iespēja pieteikties vakancei, ar vai bez reģistrācijas, nākošajā lapā.


Biroja menedžeris/-e


DCL, SIA

Vairumtirdzniecības / ražošanas uzņēmums

Skatīt uzņēmuma pilnu profilu