2023-04-13 14:47:21

Biroja/tirdzniecības asistens/-e

CVMarket.lv klients
No 800 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

  • Biroja ikdienas darba organizēšana.
  • Sapulču plānošana, iekšējas informācijas aprite starp kolēģiem birojā un starp filiālēm.
  • Komandējumu plānošana un organizēšana.
  • Asistēšana uzņēmuma vadībai un kolēģiem tirdzniecībā.
  • Informācijas atjaunināšana uzņēmuma mājaslapā un sociālajās platformās.
  • Uzņēmuma mājaslapas uzturēšanu, datubāzes uzturēšana un aktualizēšana.
  • Dalība uzņēmumam svarīgu pasākumu un izstāžu plānošanā un organizēšanā.
  • Citu uzdevumu pildīšana atkarībā no nepieciešamības un sezonas.

Prasības kandidātiem

  • Vēlama augstākā vai vidējā speciālā izglītība.
  • Vēlama pieredze līdzīgā amatā.
  • Zināšanas darbā ar MS Office, vēlama pieredze darbā ar CRM sistēmām.
  • Labas angļu valodas zināšanas.
  • Prasme efektīvi un radoši darboties dinamiskā darba vidē.
  • Labas laika plānošanas un darba organizācijas prasmes.
  • Pieredze uzņēmuma tēla veidošanā (soc.tīkli, mājaslapa, reprezentācijas materiālu izstrāde u.tml.) tiks uzskatīta par priekšrocību.

Uzņēmums piedāvā

  • Atalgojumu, sākot no 800 EUR pirms nodokļu nomaksas (atalgojums atkarīgs no pieredzes).
  • Ir iespējams elastīgs darba laiks.
  • Veselības apdrošināšana pēc pārbaudes laika.
  • Darbs vasaras sezonā bieži ārpus biroja.