https://www.cvmarket.lv/205037

Darba apraksts


  • Plānot, vadīt būvniecības uzņēmuma darbības stratēģiju un nodrošināt tās izpildi, organizēt un vadīt darījumus, veikt administratīvus pienākumus, sniegt pārskatus valdei.

  • Personāla atlase, personāla apmācība, personāla organizēšana un vadīšana.

  • Kontrolēt resursu izlietojumu.

  • Plānot un koordinēt darbu ar pasūtītāju.

  • Nodrošināt būvniecības objektu organizatorisko, ekonomisko, saimniecisko un juridisko jautājumu risināšanu.

  • Slēgt darījumus ar klientiem, tāmes sagatavošana.


Prasības kandidātiem

  • Prasmes plānot, koordinēt, organizēt un vadīt būvdarbus.
  • Pārzināt būvniecības tehnoloģiskos procesus.
  • Pārzināt būvmateriālu pamatīpašības, esošo būvmateriālu klāstu un sistēmu.
  • Izprast būvju konstruktīvos risinājumus.
  • Izprast inženierkomunikāciju un speciālo būvju risinājumus un būvniecības pamatprincipus.
  • Orientēties darba samaksas sistēmās, prasme aprēķināt būvdarbu izmaksas, izvērtēt ekonomiskos faktorus un izvēlēties izdevīgāko variantu.
  • Lietot nozares terminoloģiju.
  • Atbildēt par savas profesionālās darbības rezultātiem.

 

Tālrunis informācijai: 27726340

 

Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties"


Tu varēsi pieteikties vakancei nākošajā lapā (kā reģistrēts vai nereģistrēts lietotājs).


Darba sludinājuma numurs
#205037

Atrašanās vieta:
Rīga
Darba amata apraksts:
pilna slodze
Papildus informācija:
pastāvīgs darbinieks
Alga: 1000 - 1500 €/mēn Pirms nodokļu nomaksas
Sludinājums publicēts līdz:
2020. gada 2. aprīlis
Ievadīts:
2020. gada 4. marts
Pieteikties

Tu varēsi pieteikties vakancei nākošajā lapā (kā reģistrēts vai nereģistrēts lietotājs).

SUPER KOPCIUSZEK SP Z.O.O.

Skatīt visu

You are applying to:
Būvdarbu vadītājs/-a
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!