https://www.cvmarket.lv/2972

Šis sludinājums vairs nav aktīvs.

Taču mums Tev ir tūkstošiem citu jaunu vakanču!

Jaunākās vakances
Darba sludinājuma numurs #2972

Būvniecības departamenta izpilddirektors

CV MARKET klients
Rīga
Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Darba apraksts

  • Departamenta darba organizēšana
  • Uzņēmumā un valstī pieņemto standartu un prasību izpildes nodrošināšana departamentā
  • Departamenta ražošanas apjomu un struktūras noteikšana, tās plānošana un organizēšana, pakalpojumu realizācijas īstenošana
  • Departamenta saimnieciskās un finansiālās darbības analīze
  • Departamenta budžeta izpildes nodrošināšana


Prasības kandidātiem

  • Augstākā izglītība
  • Vismaz 3 gadu pieredze vadošā amatā būvniecības jomā
  • Prasmes plānot savu darbu
  • nikabilitāte un precizitāte
  • Labas latviešu un krievu valodas zināšanas
  • Angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas kā priekšrocība
  • Prasme strādāt ar MS Office programmām


Uzņēmums piedāvā

  • Darbu dinamiskā kolektīvā
  • Profesionālo apmācību
  • Sevis pilnveidošanas un attīstības iespējas
  • Ieguldītam darbam atbilstošu atalgojumu


Cita informācija

Pieteikumu un CV ar norādi „Izpilddirektors” sūtīt līdz š.g. 10. februārim Personāla nodaļai: Energobūvmontāžas SIA REMUS, Krustpils ielā 119, Rīga, LV-1057; fakss: 7139903; e-pasts: personals@remus.lv
Lai pieteiktos uz šo darba piedāvājumu caur CV MARKET vortālu, nospiediet uz zemāk redzamās pogas VĒLOS KANDIDĒT.


Darba sludinājuma numurs
#2972

Atrašanās vieta:
Rīga
Sludinājums publicēts līdz:
2004. gada 10. februāris
Ievadīts:
2004. gada 5. februāris

CV MARKET klients

Skatīt visu

You are applying to:
Būvniecības departamenta izpilddirektors
We wanted to inform you that Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
We wanted to inform you that Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!