
Call-centra operātors
Darba apraksts
-- Sniegt informāciju klientiem par bankas piedāvātajiem pakalpojumiem un produktiem pa tālruni
-- Telemārketings
Prasības kandidātiem
-- Augstākā (nepabeigta augstākā) izglītība ekonomikas, finanšu vai banku jomā
-- Ļoti labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas
-- Laba dikcija un skaidrs izteiksmes veids
-- Izcilas komunicēšanās spējas, pozitīva un laipna attieksme pret klientiem
-- Augsta atbildības sajūta un precizitāte, prasme strādāt stresa situācijās
-- Labas iemaņas darbā ar datoru - Word, Excel
-- Darba pieredze līdzīgā amatā tiks uzskatīta par priekšrocību
Uzņēmums piedāvā
-- Interesantu darbu strauji attīstošā bankā
-- Profesionālas izaugsmes iespējas
-- Konkurētspējīgu atalgojumu
-- Sociālās garantijas
Cita informācija
CV un pieteikuma vēstules ar norādi "Call-centrs" sūtīt uz AS "PARITATE BANKA", adrese: Tērbatas iela 4, Rīga, LV-1134, Latvija. Fakss: 7282981, e-pasts: cv@paritate.lv