Job Description
Pēc īsas intensīvas apmācības Jūs grāmatosiet vairākiem klientiem pamata operācijas:
ienākošie un izejošie maksājumi;
pārdošanas rēķini;
izdevumu rēķini;
avansa atskaites.
Vēlāk Jūs iemācīsieties gatavot vadības atskaites un nodokļu deklarācijas, kā arī veikt sarežģītākās grāmatvedības operācijas.
Pieaugot Jūsu pieredzei un iemaņām Jūs tiksiet paaugstināti amatā un Jums tiks uzticēti sarežģītākie pienākumi klientu grāmatvedības kārtošana un konsultāciju sniegšanā, bet vienkāršākas operācijas Jūs varēsiet deleģēt jaunākiem kolēģiem.
Mums ir lielas izaugsmes un attīstības iespējas mērķtiecīgiem cilvēkam.
Requirements
Prasības:
Komunikabilitāte.
Attīstīta loģiskā domāšana.
Vēlme palīdzēt klientiem.
Spēja un vēlme ātri apgūt jaunas iemaņas un zināšanas.
Nepieciešamās iemaņas:
Labas MS Excel un MS Word zināšanas.
Labas angļu, latviešu un, vēlams, krievu valodas zināšanas.
Zināšanas grāmatvedībā un finansēs.
Darba pieredze grāmatvedības jomā tiks uzskaitīta par priekšrocību.