2023-04-13 14:47:21

Direktors/-e Ogres novada pašvaldības aģentūra „Ogres namsaimnieks”

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

Aicinām darbā enerģisku, ar iniciatīvu un uzņēmību apveltītu cilvēku, kurš būtu gatavs atbildēt par liela uzņēmuma darbības plānošanu un koordinēšanu, attīstības plānu un stratēģisku mērķu īstenošanu, efektīvu komandas vadīšanu un motivēšanu. Galvenie amata pienākumi: • izveidot sistēmiski un precīzi funkcionējošu struktūru, balstoties uz labas pārvaldības principiem; • nodrošināt darba procesu optimizāciju un risku vadību; • pilnveidot klientu efektīvas apkalpošanas kvalitātes standartus un nodrošināt to ievērošanu; • plānot aģentūras budžetu un kontrolēt tā izpildi; • izstrādāt aģentūras darbības stratēģiju un darba plānu, noteikt mērķus un kontrolēt to izpildi; • uzturēt sadarbību ar valsts un pašvaldības iestādēm, nevalstiskajām organizācijām un komercuzņēmumiem; • organizēt aģentūras valdījumā nodotā pašvaldības īpašuma, centralizētās siltumapgādes, ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu, t.sk., tīklu, ar tiem funkcionāli saistīto ēku, katlu māju, sūknētavu, attīrīšanas iekārtu pārvaldīšanu; • organizēt pašvaldības teritorijas labiekārtošanu un sanitāro tīrību; • sniegt pašvaldībai pārskatus par vidējā termiņa darbības stratēģijas un kārtējā gada darba plāna izpildi; • organizēt apsaimniekošanas, komunālo un citu pakalpojumu sniegšanu iedzīvotājiem, iestādēm un organizācijām; • īstenot pašvaldības un starptautiskus projektus un programmas.

Prasības kandidātiem

• otrā līmeņa augstākā profesionālā vai akadēmiskā izglītība ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā, inženierekonomikā vai nekustamā īpašuma apsaimniekošanā (augstākā izglītība nekustamā īpašuma apsaimniekošanā tiks uzskatīta par priekšrocību);
• darba pieredze augsta līmeņa vadītāja amatā ne mazāk kā trīs gadi;
• normatīvo aktu pārzināšana un spēja izmantot ikdienas pienākumu veikšanai amatam atbilstošā jomā;
• valsts valodas prasme augstākajā līmenī („C” līmeņa 2.pakāpe), vēlamas vismaz vienas svešvalodas zināšanas („B” līmenis);
• prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office, Excel, Word u.c.);
• B kategorijas autovadītāja apliecība.

Uzņēmums piedāvā

Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi pieteikuma dokumenti: • motivēts pieteikums; • dzīves apraksts (vēlams aizpildītu pēc Europass CV formas); • izglītību apliecinošu dokumentu kopijas; • darba stāžu vadošā amatā apliecinošu dokumentu kopijas; • rekomendācijas vēstule; • pretendenta viedoklis par Ogres novada pašvaldības aģentūras „Ogres namsaimnieks” attīstības iespējām (viedokli sagatavo datorrakstā, un tā apjoms nepārsniedz trīs lappuses). Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Ogres novada pašvaldības centrālajā administrācijā „Ogres novada pašvaldība” (202. kabinetā) personīgi vai jānosūta pa pastu uz adresi: Brīvības ielā 33 (202.kab.), Ogrē, Ogres novadā, LV-5001 vai uz elektronisko pasta adresi: ogredome(at)ogresnovads.lv , ar norādi „Konkursam uz Ogres novada pašvaldības aģentūras „Ogres namsaimnieks” direktora amatu” līdz 2015.gada 28.janvārim. Tālrunis uzziņām 65071160.