Darba apraksts
- apkopot, dokumentēt un komunicēt funkcionālās un nefunkcionālās biznesa prasības,
- risināt ar biznesu saistītos jautājumus un problēmas, programmatūras izstrādes un ekspluatācijas laikā,
- nodrošināt augstas kvalitātes analīzi kompleksā vidē,
- cieši sadarboties ar saistītajiem departamentiem un ārējiem partneriem,
- pārvaldīt IT darbus un to izmaksas,
- pieņemt pastāvīgus lēmumus un nodrošināt risinājumiem pievienoto vērtību,
- pārvaldīt un uzlabot e-tirdzniecības platformas darbību,
- sniegt tehnisku palīdzību ieinteresētajām personām par e-tirdzniecības platformu, tās pieejamību un citiem saistītajiem drošības jautājumiem.
Prasības kandidātiem
- augstāko izglītību IT vai telekomunikācijās,
- vismaz 2 gadu pieredzi programmatūras atbalsta, attīstības un biznesa analīzē,
- labu izpratni par infrastruktūras arhitektūru,
- pieredzi sistēmas uzturēšanā (programmatūra, infrastruktūra),
- labu izpratni par IT pakalpojumu pārvaldības labo praksi (ITIL, ISO 20 000),
- lieliskas angļu un latviešu valodas zināšanas, labas krievu valodas zināšanas,
- izcilas analītiskās spējas, spēju strādāt patstāvīgi un risināt jautājumus, kas saistīti ar atbildības jomu,
- spēju atrast vairākus iespējamos risinājumus problēmām un iesniegt tos vadībai,
- stratēģisko un ilgtermiņa domāšanu, koncentrējoties uz kvalitāti un klientu apmierinātību,
- lieliskas komunikācijas un prezentēšanas prasmes,
- tehniskās zināšanas, lai atrisinātu ikdienas jautājumus, kas saistīti ar e
- tirdzniecības platformas uzturēšanu.
Uzņēmums piedāvā
- konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas,
- darbu starptautiskā, dinamiskā uzņēmumā,
- profesionālās attīstības un karjeras izaugsmes iespējas,
- profesionālu un pieredzējušu kolēģu atbalstu,
- veselības apdrošināšanu pēc viena nostrādāta gada,
- bezmaksas transportu no Rīgas centra un mikrorajoniem.