2023-04-13 14:47:21

Efektivitātes un kvalitātes nodaļas vadītājs/-a

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

•Vadīt kvalitātes uzlabošanas procesu Zvanu centrā - sniegt priekšlikumus darba efektivitātes uzlabošanai – darbības procesu un darba resursu optimizācijai, virzīt risinājumu ieviešanu un kontrolēt rezultāta sasniegšanu;
•Nodrošināt efektīvu Zvanu centra resursu plānošanu, ar mērķi uzturēt atbilstošu pakalpojumu kvalitātes un klientu apmierinātības līmeni;
•Veicināt darbinieku apmācības un prasmju attīstīšanu, servisa kvalitātes uzlabošanai;
•Motivēt nodaļas darbiniekus un sekot darba sniegumam, nodrošināt tā efektivitāti.

Prasības kandidātiem

•Augstāko izglītību Biznesa vadībā, IT vai Telekomunikācijās;
•Pieredzi Lean metodes izmantošanā;
•Pieredzi cilvēkresursu vadībā;
•Labas analītiskās spējas un konceptuālā domāšana;
•Prasmi strādāt saspringtā un mainīgā vidē, kā arī sadarboties un strādāt komandā;
•Spēju risināt problēmas, patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros;
•Izcilas saskarsmes, prezentēšanas un pārliecināšanas prasmes;
•Ļoti labas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas;
•Datorzināšanas labā lietotāja līmenī.

Uzņēmums piedāvā

•Dinamisku darbu vienā no pieredzes bagātākajiem elektronisko sakaru uzņēmumiem Latvijā;
•Plašas profesionālās attīstības izaugsmes iespējas;
•Jūsu spējām un prasmēm atbilstošu atalgojumu un labu sociālo nodrošinājumu.