2023-04-13 14:47:21

Finanšu departamenta direktors/-e Ogres novada pašvaldība centrālā administrācija „Ogres novada pašvaldība”

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

• izstrādāt departamenta reglamentu, plānot, organizēt un koordinēt departamenta darbu, kontrolēt uzdoto pienākumu kvalitatīvu un savlaicīgu izpildi;
• piedalīties iestādes stratēģijas un darba plāna izstrādē, sniedzot priekšlikumus par departamenta kompetencē esošiem jautājumiem;
• nodrošināt vienotas Ogres novada pašvaldības finanšu politikas izstrādāšanu un uzraudzības ieviešanu;
• nodrošināt Ogres novada pašvaldības finanšu resursu un grāmatvedības plānošanu un vadību, kā arī analītisko datu sagatavošanu;
• nodrošināt Ogres novada pašvaldības budžeta (un tā grozījumu) projektu sagatavošanu un budžeta izpildes kontroli, kontrolēt Ogres novada pašvaldības budžeta līdzekļu izlietojuma lietderību un atbilstību paredzētajiem mērķiem;
• ieviest vienotu grāmatvedības politiku un izstrādāt atbilstošus dokumentus, kā arī uzraudzīt to ieviešanu Ogres novada pašvaldības iestādēs;
• nodrošināt Eiropas Savienības politiku īstenošanas instrumentu un citas ārvalstu finanšu palīdzības līdzekļu plānošanu Ogres novada pašvaldības budžetā un kontrolēt to izlietojumu.

Prasības kandidātiem

• otrā līmeņa augstākā profesionālā vai akadēmiskā izglītība ekonomikā vai finanšu vadībā;
• praktiskā pieredze darbā, kas saistīta ar budžeta plānošanu un finanšu vadību;
• pieredze vadošā amatā vismaz divi gadi;
• vēlama pieredze valsts vai pašvaldības pārvaldē;
• zināšanas par budžeta sagatavošanu un izpildes kontroli, iestādes finanšu analīzi un vadību, iestādes grāmatvedības kārtošanu un attiecīgu normatīvo aktu izstrādi;
• zināšanas par pašvaldības darbu regulējošiem un amatam saistošajiem normatīvajiem aktiem un spēja tos pielietot ikdienas pienākumu veikšanai;
• izpratne par starptautisku projektu finanšu līdzekļu apguvi;
• spēja patstāvīgi organizēt darbu, pieņemt lēmumus un strādāt komandā, spēja ātri reaģēt un pieņemt lēmumus nestandarta situācijās, atbildības sajūta un precizitāte;
• valsts valodas prasme augstākajā līmenī („C” līmeņa 2.pakāpe) un vēlamas vienas svešvalodas zināšanas („B” līmenis);
• prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office, Excel, Word u.c.);
• vēlamas zināšanas par resursu vadības un grāmatvedības programmu Horizon.

Uzņēmums piedāvā

Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi pieteikuma dokumenti: • motivēts pieteikums; • dzīves apraksts (vēlams aizpildītu pēc Europass CV formas); • izglītību apliecinošu dokumentu kopijas; • darba stāžu vadošā amatā apliecinošu dokumentu kopijas; • rekomendācijas vēstule. Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Ogres novada pašvaldības centrālajā administrācijā „Ogres novada pašvaldība” (202. kabinetā) personīgi vai jānosūta pa pastu uz adresi: Brīvības ielā 33 (202.kab.), Ogrē, Ogres novadā, LV-5001 vai uz elektronisko pasta adresi: ogredome(at)ogresnovads.lv , ar norādi „Konkursam uz Finanšu departamenta direktora amatu” līdz 2015.gada 28.janvārim. Tālrunis uzziņām 65071160.