
saskaņā ar ministrijas kārtību veikt valsts budžeta finansējuma Eiropas Kopienas iniciatīvas INTERREG projektu informatīvās datu bāzes aktualizāciju,
nodrošināt ministrijas saraksti ar Eiropas Kopienas iniciatīvas INTERREG partneriem par savstarpējo norēķinu kārtošanas jautājumiem
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze valsts pārvaldē ilgāka par gadu
- nepieciešamas lietotāja prasmes darbā ar datoru: Word, Excel, grāmatvedības programmām
- nepieciešamas zināšanas valsts budžeta plānošanā
- darba pieredze Eiropas Komisijas finansētajos projektos vai programmās
- izpratne par valsts pārvaldes darbības pamatprincipiem
- labas angļu valodas zināšanas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- stabilitāti un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus un darba vietu Rīgas centrā
- stabilu atalgojumu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), amatu konkursa pretendentu aptaujas anketu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) jāiesniedz personīgi 20 dienu laikā no publikācijas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā, Lāčplēša ielā 27. Amatu konkursa pretendenta iesnieguma aptaujas anketu un amata aprakstu var saņemt Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā vai mājas lapā: www.raplm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 7770425