Pieņemt, organizēt un pārraudzīt kravas piegādes klientiem;
Kontrolēt pavaddokumentu atbilstību pasūtījumiem un ievadīt datu bāzē informāciju par kravu piegādēm;
Konsultēt klientus par pakalpojumiem un uzturēt sadarbības attiecības;
Veikt kravu pārvadājumu izmaksu aprēķinus un sniegt pakalpojumu cenu piedāvājumus klientiem.
Prasības kandidātiem
Iepriekšējā darba pieredze gaisa kravu pasūtījumu organizēšanā;
Vēlama augstākā izglītība (sociālajās zinātnēs, ekonomikā vai transporta sfērā);
Pieredze darbā ar klientiem, uz sadarbību orientēta persona;
Precizitāte, atbildīgums un laika plānošanas spējas;
Teicamas latviešu, angļu un labas krievu valodas zināšanas.
Uzņēmums piedāvā
Dinamisku un atbildīgu darbu lielā un stabilā uzņēmumā, kurš ir līderis loģistikas nozarē un iespēju sadarboties ar kolēģiem visā pasaulē;
Draudzīgu un atbalstošu kolektīvu;
Konkurētspējīgu atalgojuma paketi un sociālās garantijas;
Veselības apdrošināšanu;
Apmācības kvalifikācijas paaugstināšanai.
Gaidīsim Jūsu CV un pieteikuma vēstuli (ar norādi uz amatu) pēc adreses: SIA Schenker, Katlakalna iela 11c, Rīga, LV-1073 , pa faksu 67800054 vai elektroniski.
Atbilde tiks sniegta uz 2. atlases kārtu izvirzītajiem kandidātiem.
Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".
Jautājumi un atbildes
Kā uzdot jautājumu?
Lūdzu, ievadi savu jautājumu. Kad darba devējs atbildēs uz Tavu jautājumu, atlbilde parādīsies pie darba sludinājuma. CVMarket.lv apmeklētāji neredzēs Tavu e-pasta adresi.
Nosūti draugam
CVMarket.lv pievienos linku uz izvēlēto darba sludinājumu e-pasta apakšā.