Darba apraksts
- Organizēt un veikt pilnu vairāku uzņēmumu grāmatvedības uzskaiti atbilstoši LR spēkā esošās likumdošanas prasībām
- Sagatavot ikmēneša finanšu, statistikas, u.c. atskaites uzņēmuma vadībai un valsts institūcijām saskaņā ar LR spēkā esošās likumdošanas prasībām
- Veikt algu aprēķinus un pamatlīdzekļu uzskaiti, sagatavot gada pārskatus saskaņā ar LR spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem
- Konsultēt klientus grāmatvedības un nodokļu jautājumos, sekot līdzi izmaiņām LR spēkā esošajai likumdošanai
- Organizēt un uzraudzīt galvenā grāmatveža asistentu darbu
Prasības kandidātiem
- Vismaz 2 - 3 gadu pieredze grāmatveža amatā;
- Augstākā vai profesionālā izglītība grāmatvedībā vai ekonomikā;
- Pieredze gada pārskatu sagatavošanā;
- LR esošās nodokļu likumdošanas un grāmatvedības uzskaites pārzināšana;
- Datorzināšanas, labā lietotāja līmenī MS Office, pieredze darbā ar grāmatvedības programmu Tilde (papildus Horizon, Hansa zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību);
- Pieredze starptautiska mēroga uzņēmumā tiks uzskatīta par priekšrocību;
- Augsta atbildības sajūta, spēja strādāt patstāvīgi, precizitāte;
- Teicamas latviešu valodas zināšanas, (krievu un angļu valodas zināšanas pamatlīmenī).
Uzņēmums piedāvā
- Darbu stabilā un augošā uzņēmumā;
- Iespēju pilnveidoties un augt kopā ar uzņēmumu;
- Draudzīgu un profesionālu kolektīvu;
- Motivējošu atalgojumu;
- Neto darba samaksa sākot ar 1200 - 1800 EUR/mēnesī.
Papildu informācijaPrasībām atbilstošus kandidātus lūdzam sūtīt motivētu pieteikumu un izvērstu CV sadaļā "Pieteikties"
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks izvirzīti atlases 2. kārtai.