https://www.cvmarket.lv/61250

Šis darba sludinājums vairs nav aktīvs.

Bet mums ir tūkstošiem citu jaunu darba piedāvājumu tieši Tev!

Jaunākās vakances
Darba sludinājuma numurs #61250

Galvenais grāmatvedis uz noteiktu laiku

CV MARKET klients
Rīga
Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Darba apraksts

  • Organizēt uzņēmuma grāmatvedības procesu atbilstoši LR normatīvo aktu prasībām un starptautiskajiem grāmatvedības standartiem;
  • Kontrolēt padoto grāmatvežu darbu;
  • Plānot, organizēt un vadīt darba procesu ar auditoriem, sagatavot gada pārskatus;
  • Veikt ikdienas, ikmēneša naudas plūsmas un rēķinu apmaksas;
  • Sagatavot finanšu grāmatvedības atskaites uzņēmuma vadībai;
  • Sagatavot statistikas, nodokļu un citas atskaites, ko ir noteikušas valsts kontroles un uzraudzības iestādes
.


Prasības kandidātiem

  • Augstākā izglītība ekonomikas, grāmatvedības, finanšu vai vadības jomā;
  • Latviešu, krievu, vēlams angļu valodas zināšanas;
  • Prasme lietot datorprogrammas pieredzējuša lietotāja līmenī (MS Office, MS Dynamics Axapta);
  • Darba pieredze galvenā grāmatveža amatā vismaz 3 gadi;
  • Spēja strādāt patstāvīgi un vadīt personālu;
  • LR likumdošanas, SGS pārzināšana.


Uzņēmums piedāvā

  • Darbu stabilā starptautiskā kompānijā;
  • Pilnas sociālās garantijas;
  • Konkurētspējīgu atalgojumu;


Cita informācija

Lūdzam sūtīt CV un motivācijas vēstuli ar norādi " Galvenais grāmatvedis" uz e-pastu:janis.melngailis@lv.g4s.com

Darba sludinājuma numurs
#61250

Atrašanās vieta:
Rīga
Darba amata apraksts:
pilna slodze
Papildus informācija:
pagaidu darbs
Sludinājums publicēts līdz:
2011. gada 31. marts
Ievadīts:
2011. gada 15. marts

CV MARKET klients

Skatīt visu

You are applying to:
Galvenais grāmatvedis uz noteiktu laiku
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!