https://www.cvmarket.lv/62783

Šis darba sludinājums vairs nav aktīvs.

Bet mums ir tūkstošiem citu jaunu darba piedāvājumu tieši Tev!

Jaunākās vakances
Darba sludinājuma numurs #62783

Grāmatvedis /-e

CV MARKET klients
Rīga
Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Darba apraksts

Grāmatvedības uzskaite bērnu preču mazumtirdzniecības veikālā.

Pienākumi un atbildība:

  • uzņēmumu grāmatvedības procesa organizēšana, atbilstoši LR normatīvo aktu prasībām;
  • nodrošināt grāmatvedības dokumentācijas apstrādi, uzskaiti un kontroli;
  • atskaišu sagatavošana valsts institūcijām un uzņēmuma vadībai;
  • budžeta sastādīšana;
  • gada pārskata sagatavošana;
  • sagatavot statistikas, nodokļu un citas atskaites VID un citām iestādēm;
  • finanšu grāmatvedības atskaišu sagatavošana (bilance, uzņēmuma vadībaspārskati, naudas plūsma);
  • bankas operāciju veikšana;
  • īkmēneša atskaišu sagatavošana uzņēmuma vadībai;
  • algas un nodokļu aprēķini.


Prasības kandidātiem

  • Darba pieredze grāmatveža amatā ne mazāk kā 2 gadus;
  • Latviešu un krievu valodas zināšanas;
  • Augstākā izglītība finansēs, ekonomikā vai grāmatvedībā;
  • Labas iemaņas darbā ar Microsoft Office, priekšrocība tiks dota darba pieredzē ar grāmatvedības uzskaites programmu Navision.


Uzņēmums piedāvā

Dinamisku un atbildīgu darbu draudzīgā kolektīvā, sakārtotā un ērtā darba vidē;
Konkurētspējīgu atalgojumu, sociālās garantijas.


Cita informācija

Pieteikumus un CV sūtīt pa e-pastu: urve@mothercare.ee

Darba sludinājuma numurs
#62783

Atrašanās vieta:
Rīga
Darba amata apraksts:
pilna slodze
Papildus informācija:
pastāvīgs darbinieks
Sludinājums publicēts līdz:
2011. gada 19. jūlijs
Ievadīts:
2011. gada 5. jūlijs

CV MARKET klients

Skatīt visu

You are applying to:
Grāmatvedis /-e
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!