Darba apraksts
• veikt saimnieciskās darbības uzskaiti, kontroli, analīzi un grāmatvedības operācijas;
• nodrošināt bilances un operatīvo kopsavilkumu par līdzekļu ienākumiem un izdevumiem, budžeta izlietojumu, citu atskaišu sagatavošanu un iesniegšanu;
• kontrolēt darba un finanšu resursu ekonomisku izmantošanu;
• veikt un organizēt uzņēmuma grāmatvedības uzskaiti atbilstoši likumdošanai.
Prasības kandidātiem
• augstākā izglītība grāmatvedības un finanšu vadības specialitātē;
• vismaz 3 gadu darba pieredze grāmatveža amatā;
• labas datora prasmes, pieredze darbā ar Microsoft Excel;
• pieredze darbā ar resursu vadības programmu Microsoft Navision;
• labas latviešu, angļu, krievu valodas zināšanas;
• precizitāte, augsta atbildības sajūta, labas analītiskās spējas;
• spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un deliģēt uzdevumus.
Uzņēmums piedāvā
• konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas;
• darba vietu Tukumā vai Rīgā ar pilnas slodzes darba laiku;
• profesionālu kolēģu komandu;
• starptautisku pieredzi;
• karjeras izaugsmes iespējas.
Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".