Darba apraksts
Daudzpusīga loģistikas kompānija meklē atraktīvu, komunikablu kolēģi, kurš vēlas pievienoties mūsu draudzīgajam kolektīvam.
GALVENIE DARBA PIENĀKUMI
- Darba algas aprēķināšana organizēšana un veikšana
- Pamatlīdzekļu uzskaites organizēšana un veikšana
- Atskaišu sagatavošana VID
- Gada pārskata sagatavošana
- Finanšu plūsmas izsekošana – ienākošo maksājumu kontrole, rēķinu apmaksa
- Nepieciešamības gadījumā, konsultāciju un priekšlikumu sniegšana nodokļu un grāmatvedības jautājumos
- Darbs ar grāmatvedības programmu Ozols, vai ja ir sava, tad iespējams strādāt ar savu, bet programmai jābūt sasaistei ar banku
Biroja atrašanās vieta:
Mūkusalas iela 72, Rīga, LV-1004
Darba laiks:
Pusslodze, darba dienās. Elastīgs darba grafiks, plāno laiku pēc saviem ieskatiem, galvenais ir jābūt paveiktam darbam!
Prasības kandidātiem
- Augstākā izglītība finanšu, grāmatvedības vai ekonomikas jomā
- Sekmīga iepriekšējā pieredze grāmatveža amatā
- LR nodokļu likumdošanas pārzināšana
- Augsta atbildības sajūta, spēja patstāvīgi organizēt darbu
- Spēja strādāt dinamiskā vidē
- Precizitāte un godīgums
- Teicamas komunikācijas spējas un sadarbības prasmes
- Spēja strādāt komandā
- Ļoti labas Excel zināšanas, labas datorzināšanas (MS Office)
- Ļoti labas latviešu un krievu valodas zināšanas
Mēs sagaidām:
- spēju ātri reaģēt, analizēt, izvērtēt, rast risinājumu atbilstoši situācijai
- spēju pieņemt lēmumu patstāvīgi
- augstu atbildības sajūtu
Uzņēmums piedāvā
- biroju Rīgā
- visu darbam nepieciešamo
- gūt pieredzi daudzpusīgā uzņēmumā
- interesantu un atbildīgu darbu augošā uzņēmumā
- veselības apdrošināšanu
Pieteikumus CV un motivācijas vēstules formā gaidām līdz 23. maijam uz epastu: mng@lsh.lv
Darba attiecību uzsākšana ar 1. jūliju!