Darba apraksts
Piedāvājam īpašu iespēju un aicinām pievienoties izcilajai komandai –
GRUPAS VADĪTĀJU
Darbam Daugavpils Kontaktu centrā
Alga un sociālo labumu paka ir konkurētspējīga un ietver prēmiju shēmu, pabalstus, veselības apdrošināšanu un izglītības iespējas.
Tavi galvenie pienākumi
Komandas vadība
• Darbs ar klientu apkalpošanas speciālistu komandu, palīdzot sasniegt uzstādītos grupas un uzņēmuma mērķus;
• Motivēt komandu, rādīt piemēru un tiekties pārsniegt uzstādītos mērķus;
• Attīstīt, organizēt un veicināt efektīvu komandas darbu;
• Nodrošināt darba nepārtrauktību.
Atlase un apmācība
• Iesaistīšanās darbinieku pieņemšanas procesa darbā, tajā skaitā sākotnējo telefoninterviju veikšana un kandidātu novērtēšana klātienē;
• Pieņemto darbinieku - integrācija komandā un uzņēmumā.
GRUPAS VADĪTĀJU
Darbam Daugavpils Kontaktu centrā
Alga un sociālo labumu paka ir konkurētspējīga un ietver prēmiju shēmu, pabalstus, veselības apdrošināšanu un izglītības iespējas.
Tavi galvenie pienākumi
Komandas vadība
• Darbs ar klientu apkalpošanas speciālistu komandu, palīdzot sasniegt uzstādītos grupas un uzņēmuma mērķus;
• Motivēt komandu, rādīt piemēru un tiekties pārsniegt uzstādītos mērķus;
• Attīstīt, organizēt un veicināt efektīvu komandas darbu;
• Nodrošināt darba nepārtrauktību.
Atlase un apmācība
• Iesaistīšanās darbinieku pieņemšanas procesa darbā, tajā skaitā sākotnējo telefoninterviju veikšana un kandidātu novērtēšana klātienē;
• Pieņemto darbinieku - integrācija komandā un uzņēmumā.
Prasības kandidātiem
Nepieciešamā pieredze
• Pieredze klientu apkalpošanā un/vai aktīvajā pārdošanā vismaz 2 gadi;
• Pieredze komandas vadībā vismaz 2 gadi;
• Augstākā izglītība;
• Izpratne par kontaktu centru darbību tiks uzskatīta par priekšrocību;
• Labas datorprasmes;
• Latviešu, krievu, vēlams angļu valodas zināšanas.
Personība
• Spēja efektīvi pārvaldīt un vadīt savu darba procesu un atbalstīt uzņēmuma vadītāju;
• Prasme precīzi apkopot un analizēt informāciju;
• Augsta atbildības izjūta;
• Mērķtiecība;
• Spēja risināt problēmas un pieņemt lēmumus;
• Efektīva komunikācija un prasme sadarboties.
Pieteikumus un CV sūtiet ar norādi “Grupas vadītājs”, tālrunis uzziņām 67051553.
• Pieredze klientu apkalpošanā un/vai aktīvajā pārdošanā vismaz 2 gadi;
• Pieredze komandas vadībā vismaz 2 gadi;
• Augstākā izglītība;
• Izpratne par kontaktu centru darbību tiks uzskatīta par priekšrocību;
• Labas datorprasmes;
• Latviešu, krievu, vēlams angļu valodas zināšanas.
Personība
• Spēja efektīvi pārvaldīt un vadīt savu darba procesu un atbalstīt uzņēmuma vadītāju;
• Prasme precīzi apkopot un analizēt informāciju;
• Augsta atbildības izjūta;
• Mērķtiecība;
• Spēja risināt problēmas un pieņemt lēmumus;
• Efektīva komunikācija un prasme sadarboties.
Pieteikumus un CV sūtiet ar norādi “Grupas vadītājs”, tālrunis uzziņām 67051553.