2023-04-13 14:47:21

Iepirkumu asistents/-e

CVMarket.lv klients
1500 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

  • Sadarbības kontaktu uzturēšana ar esošajiem un jaunajiem piegādātājiem.
  • Pasūtījumu koordinēšana, transporta organizēšana, informācijas pieprāsīšana.
  • Individuālo pasūtījumu pieņemšana un apstrāde.
  • Pretenziju sagatavošana un risināšana.
  • Piedalīšanās iepirkumu plānošanā un akciju realizācijā.
  • Iepirkuma konkursa organizēšanai nepieciešamo dokumentu sagatavošana.
  • Atskaišu sagatavošana savas kompetences ietvaros.

 

Prasības kandidātiem

  • Iepriekšējā darba pieredze iepirkuma vai pārdošanas amatā.
  • Labas latviešu un angļu valodas zināšanas, krievu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību.
  • Precizitāte, augsta atbildības sajūta.
  • Spēja patstāvīgi organizēt savu darbu.
  • MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī.
  • Profesionālā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību.

Uzņēmums piedāvā

  • Dinamisku, interesantu darbu stabilā uzņēmumā.
  • Ērtu darba vidi, stabilitāti un sociālās garantijas.
  • Atalgojums no 1500, - EUR mēnesī (bruto).
  • Darbu draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā.
  • Atlaides medicīniskajiem pakalpojumiem centrā.
  • Bezmaksas autostāvvietu.
  • Pilnas slodzes darba laiks no plkst. 09.00 līdz 18.00.
  • Darba vieta – A/S “Protezēšanas un ortopēdijas centrs”, Pērnavas iela 62, Rīga.

CV un pieteikumu vēstules ar norādi „Iepirkumu asistents/-e” sūtīt uz e-pastu līdz 23. oktobrim.

Mēs sazināsimies tikai ar kandidātiem, kuri būs iekļuvuši otrajā atlases kārtā.