2023-04-13 14:47:21

Iepirkumu speciālists/-e (koordinators/-e)

CVMarket.lv klients
No 1800 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

  • Nodrošināt, ka visi noliktavas pieprasītie preču iepirkumi tiek veikti laikā un atbilstoši veiktajam pieprasījumam, izstrādāt iepirkumu veikšanas plānu, kontrolēt līgumu termiņus un savlaicīgi iniciēt iepirkumu (ieskaitot tirgus izpētes) organizēšanu, lai nodrošinātu vislabākos komerciālos nosacījumus visiem pirkumiem
  • Izstrādāt preču tehniskās specifikācijas un pretendentu kvalifikācijas prasības, kas spēj nodrošināt visplašāko pretendentu loku lidostas iepirkumos.
  • Vērtēt pretendentu iesniegtos piedāvājumus un sagatavot savu atzinumu Pastāvīgajai iepirkumu komisijai.
  • Organizēt saimniecisko līgumu noslēgšanu un pasūtīto materiālu piegādes organizēšanu uz lidostu.
  • Izmantojot lidostas finanšu un resursu uzskaites sistēmu, veikt noslēgto līgumu analītiku, analizēt preču un izmaksu apriti.
  • Sekot līdzi saistīto preču un pakalpojumu tirgus tendencēm un aktualitātēm Latvijas un starptautiskajā tirgū.
  • Koordinēt dokumentu apriti, veikt nepieciešamo lietvedību.

Prasības kandidātiem

  • Akadēmiskā vai 2.līmeņa augstākā profesionālā izglītība (bakalaura grāds), vēlams juridiskajā, finanšu vai uzņēmējdarbības jomā.
  • Valodu zināšanas: latviešu valoda (C1), angļu valoda (B2 līmenī).
  • Vismaz 3 gadu profesionālā pieredze iepirkumu veikšanas jomā, vēlams publiskajā kapitālsabiedrībā vai lielā komercsabiedrībā.
  • Zināšanas par iepirkumu procesu regulējošajiem tiesību aktiem publiskajās kapitālsabiedrībās.
  • Iniciatīva, komunikācijas prasmes, kā arī interese par procesu uzlabojumiem.
  • Darba plānošanas un lēmumu pieņemšanas prasmes
  • Datorprasmes: MS Word, MS Excel, MS Powerpoint, MS Outlook, Microsoft Navision vai cita finanšu uzskaites un resursu plānošanas datorprogramma -  lietotāja līmenī.
  • Pretendentam tiks veikta iepriekšējās darbības pārbaude.
  • Atbilstība likuma «Par aviāciju» 57.1 pantam. Ja persona neatbilst šā panta 4. daļas nosacījumiem, tiek atteikts nodibināt darba tiesiskās attiecības.
  • Pēc pieprasījuma pretendentam būs jāiesniedz iepriekšējo darba devēju rakstiskās atsauksmes par pēdējiem 5 gadiem.

Uzņēmums piedāvā

  • Atalgojumu (bruto) no 1800.00 EUR mēnesī, ņemot vērā pretendenta zināšanu un kompetenču līmeni.
  • Darba laiks: P.- C. no 08.00 līdz 17.00, Pk. no 08.00 līdz 15.45, iespēja daļēji strādāt attālināti un elastīgu darba laiku.
  • Uz noteiktu laiku ~ 2 gadi.
  • Izaugsmes iespējas un apmācības.
  • Veselības apdrošināšana un sociālās garantijas.
  • Pabalsti svarīgos dzīves gadījumos.
  • Iespēja strādāt unikālā darba vidē.
  • Veikals darbiniekiem – preces par īpašām cenām.
  • Īpašas cenas aviobiļetēm (t.sk.ģimenes locekļiem).
  • Bezmaksas autostāvvieta.