2023-04-13 14:47:21

Iepirkumu vadītājs/-a

CVMarket.lv klients
No 2200 €/mēn. Bruto

Kādi būs Tavi uzdevumi?

  • Restorānu un biroja preču piegādes organizēšana, t.sk., bet ne tikai: pārtikas preces, higiēnas preces, iekārtas, mēbeles, inventārs u.c. Piegādātāju atlase atbilstoši saņemtajiem tehniskajiem uzdevumiem, piedāvājumu analīze, piegādes organizēšana.
  • Produktu (sastāvdaļu) piegādes procesa organizēšana un kontrole, kas balstīta uz starptautiskajām prasībām.
  • Centralizētās piegādes organizēšana, vadība un kontrole (produkti, iekārtas utt.).
  • Optimālu preču krājumu (bilances) uzturēšana, piegādes pasūtījumu veidošana un preču piegādes kontrole.
  • Preču piegādes, pieņemšanas un citu loģistikas procedūru organizēšana.
  • Pavaddokumentu administrēšana, piegādes un loģistikas līgumu nosacījumu pareizas izpildes kontroles nodrošināšana.
  • Loģistikas izmaksu prognozēšana, kontrole un analīze.
  • Dalība inventarizāciju procesā.
  • Periodisko atskaišu sagatavošana, analīze un nepieciešamības gadījumos optimizācijas risinājumu izveide un to ieviešana.
  • Tehnoloģisko un ražošanas procesu pilnveidošana un kontrole; dokumentu sagatavošana.
  • Produktu kvalitātes nodrošināšana un kontrole.
  • Datu un neatbilstību analīze, procesu racionalizēšana un uzlabošana.
  • Pārtikas drošības un higiēnas kontrole.
  • Testu organizēšana un veikšana, dalība projektos un to īstenošana.
  • Līdzdalība jaunu projektu un produktu izstrādē un ieviešanā.

Ko mēs sagāda? Gaidām Tevi, ja:

  • Tev ir veiksmīga pieredze līdzīgā darbā (par lielu priekšrocību tiks uzskatītu Jūsu pieredze pārtikas mazumtirdzniecības jomā, restorānu biznesā);
  • angļu valodas un krievu valodas zināšanas (kā sarunvalodā, tā arī rakstiski);
  • esi atbildīgs un proti strādāt komandā, māki profesionāli komunicēt, ātri mācies, proti strādāt patstāvīgi, kā arī esi cilvēks, kurš tiecas uz visaugstākajiem rezultātiem.

Kā arī:

  • Aktīva un uzņēmīga persona ar spēju ātri orientēties dažādās situacijās.
  • Spēja vadīt vairākus projektus vienlaicīgi.
  • Spēja risināt konfliktsituācijas, plānot un organizēt procesus.
  • Tev ir labas datorprasmes.
  • Liela priekšrocība tiks uzskatīta prasme strādāt ar 1C programmu.
  • Zināšanas par muitas importa procedūru prasībām tiek uzskatītas par priekšrocību.

Ko mēs Tev piedāvājam?

  • Kļūsti par komandas locekli pasaulē atzītā, starptautiskā uzņēmumā, kas ievēro visaugstākos ētikas standartus.
  • Mēs apsolām iedvesmojošu karjeru, iespēju pastāvīgi padziļināt zināšanas un prasmes.
  • Interesantus projektus.
  • Pilnvērtīgu vadības atbalstu, ērtus darba apstākļus, godīgu atalgojumu un, protams, pievilcīgas atlaides "Domino`s Pizza" restorānos.

Galvenie ieguvumi

Karjeras izaugsmes iespējas
Mūsdienīgi darba apstākļi
Patstāvība sava darba organizēšanā
Profesionālās izaugsmes iespējas
Starptautiskas karjeras iespējas