Darba apraksts
- Sniegt IT atbalstu Bites grupas uzņēmumu darbiniekiem gan klātienē, gan attālināti.
- Sniegt atbalstu kolēģiem, laipni un pacietīgi atbildot uz e-pastiem un telefona zvaniem.
- Apstrādāt ServiceDesk sistēmas pieprasījumus.
- Sadarboties ar citām Bites grupas uzņēmumu IT nodaļām.
- Datortehnikas instalēšana, konfigurēšana, pieslēgšana, diagnostika un problēmu novēršana.
- Nodrošināt darbiniekus ar datortehniku un ierīkot jaunas darba vietas.
- Pārvaldīt MS 365 Admin Center, Active Directory, MS Exchange, SCCM pamata līmenī.
- Apkalpot printerus (kārtridžu un pamata rezerves daļu maiņa).
Prasības kandidātiem
- Tev ir zināšanas par datortehnikas uzbūvi, tās darbību un pamatzināšanas par lokālo tīklu.
- Tev ir bijusi pieredze strādājot IT Helpdesk, bet ja nav, tad svarīgi, lai visas parējās prasības atbilst.
- Tev ir labas komunikācijas spējas, stresa noturība un pozitīva attieksme pret kolēģiem.
- Tev ir latviešu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī un rakstiski.
- B kategorijas autovadītāja apliecība.
- Pieredze MS 365 Admin Center, Active Directory, MS Exchange, SCCM uzskatāma par priekšrocību.
Uzņēmums piedāvā
- Darba ikdienu pavadīt pie taisnīga darba devēja, kas saprot, cik liela vērtība uzņēmumā ir tieši cilvēkam.
- Reālas karjeras izaugsmes iespējas un vērtīgas zināšanas par jaunākajām tehnoloģiju tendencēm.
- Apmaksātus telefonsakarus, mājas internetu un jaunākā modeļa telefonu.
- Veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu un vēl vismaz divdesmit labumus no mūsu Bites labumu groza katrai gaumei.
- Ikmēneša alga robežās no 1600 € līdz 1850 € pirms nodokļu nomaksas, atkarībā no prasmēm, zināšanām un iepriekšējas pieredzes.