2023-04-13 14:47:21

IT Helpdesk analītiķis/-e

CVMarket.lv klients
1800 - 2500 €/mēn. Bruto
"Acolad" ir starptautisks uzņēmums, viens no nozares līderiem, kas piedāvā valodu un satura risinājumus, pakalpojumus un tehnoloģijas. "Acolad" grupa ir dibināta 1993. gadā un šobrīd pārstāvēta 23 valstīs Eiropā, Ziemeļamerikā un Āzijā. Uzņēmumā visā pasaulē strādā vairāk nekā 1800 speciālistu, un tas sadarbojas ar vairāk nekā 20 000 ārštata lingvistu.

Katrs amats "Acolad" ir svarīgs mūsu kopējai izaugsmei: mēs zinām, ka uzņēmuma panākumu atslēga ir katra darbinieka panākumi.

Pievienošanās "Acolad" ir unikāla profesionālās izaugsmes iespēja uz sadarbību orientētā globālā uzņēmumā, kurā tiek atbalstīti talanti un radošums. Mēs vienmēr meklējam jaunus talantus, kas palīdzētu īstenot mūsu misiju — veicināt izaugsmi un inovāciju, sniedzot pakalpojumus mūsu klientiem, kuru vidū ir arī pasaules vadošie zīmoli.

Saistībā ar uzņēmuma paplašināšanos aicinām savā komandā IT Helpdesk analītiķi. Apraksts/pienākumi:

  • Atbildēt par visiem IT atbalsta jautājumiem uzņēmuma ietvaros visā pasaulē, taču koncentrējoties uz galveno savu galveno biroju (šajā gadījumā Rīgu).
  • Risināt vai attīstīt procesus, izmantojot "ticket" sistēmu.
  • Apsekot procesu attīstību "ticketing" sistēmā.
  • Izveidot un atjaunināt dokumentus.
  • Sniegt ziņojumus vadībai un uzlabot Helpdesk pakalpojuma kvalitāti.
  • Atbalstīt lietotājus programmatūras pielietojumu jautājumos un sistēmu izvietošanā.
  • Kontu veidošana un problēmu novēršana.
  • Sniegt datoru aparatūras un sistēmu apkopi.
  • Apmācīt un atbalstīt lietotājus darbvirsmas programmatūru un tīkla resursu pielietošanā.
  • Izmeklēt un dokumentēt radušās problēmas.

Prasības kandidātiem:

  • Pieredze Helpdesk Analītiķa/IT atbalsta amatā vai līdzīgā amatā.
  • Teicamas angļu valodas zināšanas.
  • Pieredze ar Microsoft Office problēmu novēršanu.
  • Izpratne par datoru aparatūras, programmatūras, tīklu problēmu novēršanu un apkopi.
  • Pieredze ar direktorija lietotāju pārvaldību.
  • Zināšanas par tīkla maršrutēšanu, dhcp, diska kartēšanu.
  • Pieredze strādājot ar drukāšanas aparatūru, programmatūru.
  • Zināšanas par Helpdesk rīkiem.
  • Izpratne par Veeam.
  • Zināšanas par failu koplietošanu un glabāšanas pārraudzību.
  • VMware vai jebkādas citas virtuālas vides atbalsts.
  • Spēja piedalītues kvalitātes auditos un sanāksmēs.

Personiskās īpašības:

  • Spēcīgas organizatoriskās prasmes, spēja pārvaldīt savus pienākumus.
  • Proaktivitāte.
  • Autonimitāte.
  • Vēlme mācīties un attīstīties.
  • Spēcīgs, pret stresu noturīgs raksturs.
  • Spēja efektīvi sadarboties ar citiem IT kolēģiem no visas pasaules.

Uzņēmums piedāvā:

  • Atalgojumu 1800-2500 EUR bruto, veselības apdrošināšanu, apmaksātus valodu kursus un ikgadējos bonusus.
  • Darbu starptautiskā, dinamiskā un stabilā uzņēmumā ar vairāk nekā 30 gadu pieredzi.
  • Iespēju profesionālai izaugsmei starptautiskā uzņēmumā.
  • Lieliskus un pozitīvus kolēģus no dažādām valstīm.