Darba apraksts
Aicinām pievienoties mūsu kompānijaj IT specialistu HelpDesk darbam ofisā uz pilnu darba dienu (9-18).
Pienākumi:
• Darbs helpdesk ticket sistēmā;
• Lietotāju konsultēšana pa telefonu un problēmu risināšana klātienē;
• Programmatūras uzstādīšana, konfigurācija;
• Datortehnikas apkalpošana un sīkais remonts;
• Drukas iekārtu apkalpošana (kartridžu maiņa);
Pienākumi:
• Darbs helpdesk ticket sistēmā;
• Lietotāju konsultēšana pa telefonu un problēmu risināšana klātienē;
• Programmatūras uzstādīšana, konfigurācija;
• Datortehnikas apkalpošana un sīkais remonts;
• Drukas iekārtu apkalpošana (kartridžu maiņa);
Prasības kandidātiem
• Krievu un latviešu valodu zināšanas. Angļu valodas zināšanas tiks uzkatītas kā priekšrocība.
• Zināšanas darbam ar datorprogrammām Windows XP, 7, 8.1, MS Office 2010, 2013, utt.;
• Spēja strādāt komandā;
• korekta attieksme pret lietotājiem (lietotājs kā klients);
• Zināšanas darbam ar datorprogrammām Windows XP, 7, 8.1, MS Office 2010, 2013, utt.;
• Spēja strādāt komandā;
• korekta attieksme pret lietotājiem (lietotājs kā klients);
Uzņēmums piedāvā
Piedāvājam:
• Apgūt jaunas zināšanas un iegūt pieredzi darbā ar ļoti plašu un daudzveidīgu IT infrastruktūru;
• Izaugsmes perspektīvas;
CV un motivācijas vēstuli lūgums sūtīt uz elektronisko adresi.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri būs izturējuši pirmo atlases kārtu.
• Apgūt jaunas zināšanas un iegūt pieredzi darbā ar ļoti plašu un daudzveidīgu IT infrastruktūru;
• Izaugsmes perspektīvas;
CV un motivācijas vēstuli lūgums sūtīt uz elektronisko adresi.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri būs izturējuši pirmo atlases kārtu.