2023-04-13 14:47:21

Jaunākais klientu attiecību vadītājs/-a

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

Jaunākais klientu attiecību vadītājs/-a nes atbildību par jaunu klientu piesaisti un ilgtermiņa biznesa attiecību veidošanu. Lielu daļu savas darba dienas velta, lai izprastu klientu vajadzības, piedāvājot visatbilstošākos risinājumus. Rūpējas, lai piedāvājumi ir sagatavoti precīzi, rēķini izrakstīti atbilstoši un klients ir apmierināts ar sniegto pakalpojumu. Klientu attiecību vadītājs/-a, sadarbībā ar mārketinga departamentu, rada mārketinga aktivitātes, kas veicina uzņēmuma tēla atpazīstamību gan uzņēmumu, gan darba meklētāju vidū. Jaunākais klientu attiecību vadītājs/-a atbild par: • Online darbinieku piesaistes risinājumu pārdošanu. • Personāla atlases risinājumu pārdošanu. • Piedāvājumu sagatavošanu. • Līgumu slēgšanu. • Pakalpojumu aktivizēšanu. • Pakalpojumu kvalitātes kontroli. • Mārketinga aktivitāšu plānošanu.

Prasības kandidātiem

• Izpratne par B2B pārdošanas procesiem. • Izpratne par Klientu attiecību vadības sistēmām (CRM). • Ļoti labas komunikācijas, pārrunu vadības prasmes. • Ļoti labas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas. • Mērķtiecība un neatlaidība. • Orientācija uz biznesa rezultātu sasniegšanu. • Labas iemaņas darbā ar datoru.

Uzņēmums piedāvā

• Darbu starptautiskā uzņēmumā. • Zinošu un pieredzējušu kolēģu atbalstu Baltijas līmenī. • Visu darbam nepieciešamo nodrošinājumu. • Konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas. • Iespēju attīstīties profesionāli. Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".