Mēs piedāvājam
- Interesantu un aizrautīgu darbu;
- Konkurētspējīgu atalgojumu;
- Sociālās garantijas;
- Iespēju gūt pieredzi atpazīstamā uzņēmumā;
- Noteikta termiņa darbu (1-1.5 mēnesis).
- Konkurētspējīgu atalgojumu;
- Sociālās garantijas;
- Iespēju gūt pieredzi atpazīstamā uzņēmumā;
- Noteikta termiņa darbu (1-1.5 mēnesis).
No Tevis mēs ceram sagaidīt
- pieredze klientu apkapošanas jomā (pieredze telefonoperatora amatā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- Labas komunikāciju prasmes, spēja risināt sarežģītas situācijas un orientēties lielā informācijas apjomā;
- Labas latviešu un krievu valodas zināšanas;
- Labas datora lietošanas prasmes (MS Office);
- Par priekšrocību tiks uzskatīta prasmes darboties ar kādu no uzskaites programmām.
- Labas komunikāciju prasmes, spēja risināt sarežģītas situācijas un orientēties lielā informācijas apjomā;
- Labas latviešu un krievu valodas zināšanas;
- Labas datora lietošanas prasmes (MS Office);
- Par priekšrocību tiks uzskatīta prasmes darboties ar kādu no uzskaites programmām.
Tev uzticēsim
- Klientu apkalpošana;
- Pieņemt klientu pasūtījumus un precizēt pasūtījumu detaļas (telefons, e-pasts, fakss);
- Ienākošās un izejošās informācijas koordinēšnas un reģistrēšana;
- Nepieciešamo pavaddokumentu noformēšana;
- Sadarbības koordinēšana ar citam uzņēmuma struktūram.
- Pieņemt klientu pasūtījumus un precizēt pasūtījumu detaļas (telefons, e-pasts, fakss);
- Ienākošās un izejošās informācijas koordinēšnas un reģistrēšana;
- Nepieciešamo pavaddokumentu noformēšana;
- Sadarbības koordinēšana ar citam uzņēmuma struktūram.