https://www.cvmarket.lv/148592

Šis sludinājums vairs nav aktīvs.

Taču mums Tev ir tūkstošiem citu jaunu vakanču!

Jaunākās vakances
Darba sludinājuma numurs #148592

Kasierie/-is – asistente/-s

CV MARKET klients
Rīga
Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Darba apraksts

  • Darbs ar kases aparātu un maksājuma karšu terminālu
  • Pavadzīmju sagatavošana un izdrukāšana
  • Nepieciešamās dokumentācijas apstrāde un ievade uzskaites sistēmā;
  • Asistēšana galvenajam/-ai grāmatvedim


Prasības kandidātiem

  • Vēlama pieredze līdzīgā darbā
  • Pamatzināšanas grāmatvedībā
  • Pozitīvisms un uz klientu vērsta personība
  • Iniciatīva un vēlme apgūt jauno


Uzņēmums piedāvā

  • Stabilu atalgojumu, sociālās garantijas
  • Iespēja papildināt profesionālās zināšanas
  • Izaugsmes iespējas


Cita informācija

Mēs informēsim tikai atbilstošos kandidātus.
Konfidencialitāte garantēta.


Darba sludinājuma numurs
#148592

Atrašanās vieta:
Rīga
Darba amata apraksts:
pilna slodze
Papildus informācija:
pastāvīgs darbinieks
Sludinājums publicēts līdz:
2014. gada 29. jūnijs
Ievadīts:
2014. gada 17. jūnijs

CV MARKET klients

SIA Celsis ir UAB Celsis pārstāvniecība Latvijā, Celsis ir vairumtirdzniecības un mazumtirdzniecības uzņēmums, kas nodarbojas ar apkures, ūdensapgādes un santehnikas preču pārdošanu. UAB Celsis ir stabils uzņēmums ar plašu 20 gadu pieredzi. Mūsu gada apgrozījums ir 30 milj. eiro un pie mums strādā ap 300 darbinieku, tas dod mums iespēju būt par vienu no savas jomas konkurētspējīgākajiem uzņēmumiem Lietuvas tirgū. Uzņēmuma galvenās vērtības ir tā darbinieki, labas un ciešas attiecības ar ražotājiem un klientiem.

Skatīt visu

You are applying to:
Kasierie/-is – asistente/-s
We wanted to inform you that Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
We wanted to inform you that Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!