2023-04-13 14:47:21

"KFC" e-komercijas vadītājs/-a Baltijā

KFC
3500 €/mēn. Bruto
Fingers lickin' good!
"KFC" stāsts sākās ar pavāru (Kolonelu Harlandu Sandersu), kurš pirms vairāk nekā 75 gadiem radīja neticami gardu (Fingers lickin' good) vistas recepti. Sākotnējā recepte sastāvēja no slepenām garšvielām un zālēm, kas nāca no viņa paša dārza. Arī šodien neizskatās, ka šis 75 gadus ilgušais panākums mazinātos un zaudētu klientu uzticību. "KFC" ēdienkartē ir pieejami visi "KFC" labākie ēdieni, sākot no ikoniskā vistas spaiņa līdz Zinger burgeriem un sulīgām tortiljām.
Vairāk informāciju var atrast mājaslapā www.kfc.lv. ​
"KFC" – tas ir īstais kraukšķīgais vistas ēdiens. ​

"KFC" pieder "Apollo" uzņēmumu grupai un Latvijā šobrīd ir 7 "KFC" restorāni: TC "Akropole Rīga", "Akropole Alfa", "Origo", "Domina", "Rīga Plaza", Imanta un Dreiliņi.​

Darba apraksts

"KFC" meklē pieredzējušu un mērķtiecīgu e-komercijas vadītāju, kurš/-a būs atbildīgs/-a par visu digitālo pārdošanas kanālu vadību un attīstību, tostarp Wolt platformu, mājaslapu, mobilo lietotni un restorānu pašapkalpošanās kioskus. Šī ir stratēģiski nozīmīga loma, jo "KFC" aktīvi īsteno digitālās transformācijas procesu. Amata pienākumos ietilpst arī "KFC" lietotnes ieviešana Baltijā, nodrošinot “click-and-collect” funkciju, kas ļauj klientiem pasūtīt tiešsaistē un ērti saņemt maltīti restorānā.

Galvenie pienākumi:

  • Pilnīga atbildība par "KFC" digitālo pārdošanas kanālu izaugsmi un attīstību.
  • E-komercijas stratēģijas izstrāde un īstenošana, lai veicinātu tiešsaistes pārdošanu un stiprinātu zīmola klātbūtni digitālajā vidē.
  • "KFC" lietotnes ieviešanas un attīstības koordinēšana - no plānošanas līdz rezultātu analīzei.
  • Sadarbība ar trešo pušu piegādes platformām, īpaši Wolt, nodrošinot kvalitatīvu integrāciju un izcilu klientu pieredzi.
  • CRM stratēģijas izveide un ieviešana klientu lojalitātes un iesaistes uzlabošanai.
  • Digitālo KPI definēšana, rezultātu uzraudzība un analīze, meklējot iespējas nepārtrauktiem uzlabojumiem.
  • Visu e-komercijas platformu tehniskās darbības uzraudzība, sadarbība ar IT, lai nodrošinātu stabilu sistēmu darbību.
  • Sadarbība ar mārketinga, IT un ārējiem partneriem digitālo iniciatīvu ieviešanā, piemēram, lojalitātes programmas un klientu pieredzes uzlabojumi.
  • Digitālo pārdošanas rezultātu analīze un regulāra pārskatu sagatavošana vadībai.

Prasības kandidātiem:

  • Augstākā izglītība uzņēmējdarbībā, e-komercijā, digitālajā mārketingā vai citā saistītā jomā.
  • Vismaz 2 gadu pieredze e-komercijas vai digitālā mārketinga jomā.
  • Praktiska pieredze digitālo platformu (mājaslapas, lietotnes, piegādes servisu) ieviešanā un pārvaldībā.
  • Zināšanas par CRM risinājumiem, datu analīzi un klientu iesaistes stratēģijām.
  • Spēcīgas projektu vadības prasmes un spēja strādāt komandā ar dažādu nozaru pārstāvjiem.
  • Analītiskā domāšana un spēja pieņemt lēmumus, balstoties uz datiem.
  • Teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas mutiski un rakstiski.
  • Gatavība komandējumiem.

Kāpēc pievienoties "KFC"?

  • Iespēja būt daļai no starptautiska, dinamiska un strauji augoša uzņēmuma ar vienu no pasaules atpazīstamākajiem zīmoliem.
  • Sadarbība ar profesionālu un atbalstošu starptautisku kolēģu komandu, kurā augstu tiek vērtēta izaugsme, inovācijas un kopīgi panākumi.
  • Ekskluzīvas darbinieku atlaides "KFC" un visā "Apollo" grupā - no restorāniem līdz kino, boulingam un citām izklaides iespējām.

Cita informācija

Mēs informēsim tikai atbilstošos kandidātus.
Konfidencialitāte garantēta.

Citi apskatīja arī