
Klientu apkalpošanas centra vadītājs/ a Malmē, Zviedrijā
Darba apraksts
vadīt klientu apkalpošanas centra darbu -plānot, organizēt, koordinēt un kontrolēt
nodrošināt klientu kvalitatīvu apkalpošanu
aktīvi prezentēt banku, plānot mārketinga kampaņas un atbildēt par to izpildi
veicināt bankas produktu un pakalpojumu pārdošanas darbu
izvirzīt jaunus projektus un tos realizēt
attīstīt sadarbību ar jau esošajiem bankas klientiem un veicināt jaunu klientu piesaisti
Prasības kandidātiem
augstākā izglītība ekonomikā, finansēs, biznesa vadībā
pieredze aktīvajā pārdošanā un komandas vadīšanā
darba pieredze banku sfērā tiks uzskatīta par priekšrocību
laba izpratne un interese par tirgus attīstības tendencēm
iniciatīva, patstāvība lēmumu pieņemšanā, labas komunikācijas un prezentācijas prasmes
uz klientiem orientēta attieksme, gatavība intensīvi strādāt gan komandā, gan patstāvīgi
teicamas zviedru, latviešu un angļu valodas zināšanas
gatavība pārcelties uz darbu Zviedrijā
Uzņēmums piedāvā
iespēju strādāt vienā no lielākajām finanšu kompānijām Baltijā
iespēju realizēt savas idejas
profesionālās izaugsmes iespējas
konkurētspējīgu atalgojumu
Cita informācija
Jūsu CV un pieteikuma vēstule tiek gaidīti līdz š.g. 13.maijam.
Adrese: AS “Parex banka”, Personāla attīstības daļa, Brīvības iela 148A, Rīga LV-1012, e-pasts: cv@parex.lv ar norādi “Klientu apkalpošanas centra vadītājs Malmē".