
Klientu apkalpošanas centra vadītājs/-a
Darba apraksts
-- struktūrvienības darbības procesa pārvaldīšana
-- struktūrvienības mārketinga un stratēģisko plānu ieviešana un īstenošana
-- pārdošanas plānu sastādīšana un īstenošana
-- struktūrvienības budžeta plānošana, tā izpildes procesa kontrolēšana
-- klientu un starpnieku piesaistīšana, turpmākā sadarbība ar tiem
-- sruktūrvienības personāla vadība
-- lietišķo pārrunu organizēšana un vadīšana
Prasības kandidātiem
-- augstākā izglītība uzņēmējdarbības vadības vai ekonomikas jomā
-- obligāta pieredze vadošā pārdošanas speciālista amatā vai citā vadošā amatā (vismaz 2 gadi)
-- pieredze produktu un pakalpojumu virzīšanā finanšu tirgū
-- pieredze pārrunu un prezentāciju sagatavošanā un veikšanā
-- izcilas organizatoriskās spējas
-- latviešu, krievu un vēlamas angļu valodas zināšanas
-- paaugstināta atbildības izjūta, precizitāte un godprātība, veicot dienesta pienākumus
-- spēja operatīvi reaģēt nestandarta situācijās
-- izcilas komunicēšanās spējas, prasme pārliecināt un argumentēt savu viedokli, uzņēmība, mērķtiecība, enerģiskums
-- izcilas prasmes darbā ar datoru – MS Office
Uzņēmums piedāvā
-- interesantu darbu prestīžā uzņēmumā
-- profesionālas izaugsmes un attistības iespējas
-- radošu un dinamisku kolēģu komandu
-- konkurētspējīgu atalgojumu
-- sociālās garantijas
-- veselības apdrošināšanu
Cita informācija
CV un pieteikuma vēstules ar norādi "Klientu apkalpošanas centra vadītājs/-a" sūtīt uz AS "PARITATE BANKA", adrese: Tērbatas iela 4, Rīga, LV-1134, Latvija. Fakss: 7282981, e-pasts: cv@paritate.lv