
Klientu apkalpošanas centra vadītājs KAC Vidzeme (Brīvības gatve 221, Rīga)
Darba apraksts
vadīt klientu apkalpošanas centra darbu – plānot, organizēt, koordinēt un kontrolēt
aktīvi prezentēt banku un uzturēt biznesa kontaktus ar klientiem
nodrošināt klientu kvalitatīvu apkalpošanu
veicināt bankas produktu un pakalpojumu pārdošanu, izvirzīt jaunus projektus un tos realizēt
Prasības kandidātiem
augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai biznesa vadībā
ne mazāk kā 2 gadu darba pieredze banku sfērā
patstāvība lēmumu pieņemšanā, labas komunikācijas un prezentācijas
prasmes, spēja viegli veidot kontaktus
iniciatīva, vēlme aktīvi darboties un attīstīties banku sektorā
labas latviešu, krievu un vēlams angļu valodas zināšanas
labas prasmes darbā ar MS Office
Uzņēmums piedāvā
iespēju strādāt vienā no lielākajam finanšu kompānijām Baltijā
interesantu un atbildīgu darbu
profesionālās un personīgās izaugsmes iespējas
konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas
Cita informācija
Gaidīsim Jūsu CV un pieteikuma vēstuli AS “Parex banka” Personāla attīstības daļā
līdz š.g. 22. jūnijam.
Adrese: Brīvības iela 148A, Rīga LV-1012, e-pasts: cv@parex.lv ar norādi “Klientu apkalpošanas centra Vidzeme vadītājs".