https://www.cvmarket.lv/25829

Šis sludinājums vairs nav aktīvs.

Taču mums Tev ir tūkstošiem citu jaunu vakanču!

Jaunākās vakances
Darba sludinājuma numurs #25829

Klientu apkalpošanas centra vadītājs KAC Vidzeme (Brīvības gatve 221, Rīga)

CVMarket.lv klients
Rīga
Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Darba apraksts

 vadīt klientu apkalpošanas centra darbu – plānot, organizēt, koordinēt un kontrolēt
 aktīvi prezentēt banku un uzturēt biznesa kontaktus ar klientiem
 nodrošināt klientu kvalitatīvu apkalpošanu
 veicināt bankas produktu un pakalpojumu pārdošanu, izvirzīt jaunus projektus un tos realizēt


Prasības kandidātiem

 augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai biznesa vadībā
 ne mazāk kā 2 gadu darba pieredze banku sfērā
 patstāvība lēmumu pieņemšanā, labas komunikācijas un prezentācijas
prasmes, spēja viegli veidot kontaktus
 iniciatīva, vēlme aktīvi darboties un attīstīties banku sektorā
 labas latviešu, krievu un vēlams angļu valodas zināšanas
 labas prasmes darbā ar MS Office


Uzņēmums piedāvā

 iespēju strādāt vienā no lielākajam finanšu kompānijām Baltijā
 interesantu un atbildīgu darbu
 profesionālās un personīgās izaugsmes iespējas
 konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas


Cita informācija

Gaidīsim Jūsu CV un pieteikuma vēstuli AS “Parex banka” Personāla attīstības daļā
līdz š.g. 22. jūnijam.
Adrese: Brīvības iela 148A, Rīga LV-1012, e-pasts: cv@parex.lv ar norādi “Klientu apkalpošanas centra Vidzeme vadītājs".


Darba sludinājuma numurs
#25829
Tu piesakies uz:
Klientu apkalpošanas centra vadītājs KAC Vidzeme (Brīvības gatve 221, Rīga)
Vēlamies Tevi informēt, ka pieteikšanās uz šo vakanci notiek ārpus CVMarket.lv sistēmas. Lūdzu, uzmanīgi seko norādēm. Veiksmi!
Vēlamies Tevi informēt, ka pieteikšanās uz šo vakanci notiek ārpus CVMarket.lv sistēmas. Lūdzu, uzmanīgi seko norādēm. Veiksmi!