https://www.cvmarket.lv/18789

Šis sludinājums vairs nav aktīvs.

Taču mums Tev ir tūkstošiem citu jaunu vakanču!

Jaunākās vakances
Darba sludinājuma numurs #18789

Klientu apkalpošanas departamenta apmācību koordinātoru/-i

CVMarket.lv klients
Rīga
Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Darba apraksts

  • Klientu apkalpošanas departamenta darbinieku apmācību vajadzību analīzes veikšana un atbilstošu apmācību organizēšana;
  • Apmācību plānu izstrāde un to izpildes kontrole;
  • Iekšējo un ārējo apmācību un semināru organizēšana departamenta darbiniekiem;
  • Departamenta darbinieku atlases organizēšana sadarbībā ar personāla departamentu;
  • Jaunu departamenta darbinieku apmācības programmas izstrāde un organizēšana sadarbībā ar personāla departamentu;
  • Darbinieku atestāciju organizēšana, piedalīšanās darbinieku kompetenču vērtēšanā.


Prasības kandidātiem

  • Augstākā izglītība finansu, ekonomikas, personāla vadības vai menedžmenta jomā;
  • Darba pieredze atbilstošā sfērā;
  • Pieredze organizēt un vadīt apmācības;
  • Izcilas prezentācijas un komunikācijas prasmes;
  • Teicamas latviešu, krievu un angļu valodu zināšanas.


Uzņēmums piedāvā

  • Darbu starptautiskā uzņēmumā ar iespēju papildināt savas profesionālās zināšanas;
  • Sociālās garantijas un motivējošu atalgojumu;
  • Modernu biroju un atsaucīgus kolēģus.


Cita informācija

Gaidīsim Jūsu CV un motivācijas vēstuli līdz 2007.gada 12. janvārim uz personals@ge.com vai pa faksu 7 110506 norādot vakanci.


Darba sludinājuma numurs
#18789
Tu piesakies uz:
Klientu apkalpošanas departamenta apmācību koordinātoru/-i
Vēlamies Tevi informēt, ka pieteikšanās uz šo vakanci notiek ārpus CVMarket.lv sistēmas. Lūdzu, uzmanīgi seko norādēm. Veiksmi!
Vēlamies Tevi informēt, ka pieteikšanās uz šo vakanci notiek ārpus CVMarket.lv sistēmas. Lūdzu, uzmanīgi seko norādēm. Veiksmi!