
Klientu apkalpošanas konsultants-e
Darba apraksts
* Apkalpot ienākošos zvanus.
* Pieņemt vietējos pasūtījumus.
* Apkalpot klientus klātienē.
* Sniegt konsultācijas piesaistītajiem un citiem klientiem par sūtījumiem.
* Informēt visus piesaistītos klientus par steidzamām, aktuālām izmaiņām.
Prasības kandidātiem
* Labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas.
* Pieredze darbā ar klientiem.
* Augsta atbildības sajūta, pacietība un atbildība.
* Prasme klausīties, izskaidrot un komunicēt.
* Labas iemaņas darbā ar MS Office.
* Prasme strādāt precīzi, ātri un komandā.
Uzņēmums piedāvā
* Saņemt kvalifikācijai, ieguldītajam darbam un centībai atbilstošu atalgojumu.
* Sociālās garantijas un iekšējās apmācības.
* Draudzīgu un profesionālu darba vidi.
Cita informācija
Kandidātus, lūdzam,:
sūtīt savu CV un pieteikuma vēstuli uz e-pastu: personals@dpd.lv, pasta adresi: Uriekstes iela 8a, Rīga, LV-1005 vai faksu: 7 387 288.
Atbildes tiks sniegtas tikai tiem kandidātiem, kuri būs izturējuši CV un motivācijas vēstuļu atlasi un tiks izvirzīti nākošai pārrunu kārtai. Iesniegto datu konfidencialitāti garantējam.