2023-04-13 14:47:21

Klientu apkalpošanas menedžeris/-e (darbam pa tālruni)

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

• Aktīvi pārdot uzņēmuma produkciju pa tālruni patstāvīgajiem klientiem;
• Attīstīt sadarbību ar esošajiem klientiem;
• Uzrunāt un piesaistit jaunus sadarbības partnerus;
• Sasniegt noteiktus pārdošanas mērķus un veicināt SIA Karavela (KAIJA) produktu pārdošanas pieaugumu;
• Konsultēt klientus par produktu priekšrocībām, sastāvu, pielietojumu un derīguma termiņiem

Prasības kandidātiem

• Vidējā speciālā vai augstākā izglītība
• Obligātas - labas latviešu un krievu valodas zināšanas;
• Iepriekšēja darba pieredze ar klientiem pa tālruni tiks uzskatīta par priekšrocību;
• Ļoti labas komunikācijas un pārdošanas prasmes;
• Pozitīvs skats uz dzīvi;
• Mērķtiecība un spēja patstāvīgi organizēt savu darbu;
• Analītiskā domāšana;
• Atbildīgums un precizitāte;
• Labas datora lietošanas iemaņas (MS Word, MS Excel).

Uzņēmums piedāvā

• Interesantu un dinamisku darbu strādājot ar kvalitatīvu, Latvijā ražotu produkciju;
• Apmācības un treniņu programma darbam pa tālruni;
• Aktīvus darba kolēģus un pretimnākošu uzņēmuma vadību;
• Sociālās garantijas;
• Veselības apdrošināšanu;
• Darbu Rīgā SIA “Karavela”ofisā
• Konkurētspējīgu atalgojumu ar piemaksām atkarībā no sasniegtajiem rezultātiem
Ja ir vēlme pievienoties Karavela kolektīvam, gaidīsim CV un motivācijas vēstuli latviešu valodā uz e-pastu vakances@kaija.lv ar norādi - Klientu apkalpošanas menedžeris (darbam pa tālruni)
CV UN MOTIVĀCIJAS VĒSTULES, KAS NETIKS IESNIEGTAS VALSTS VALODĀ NETIKS IZSKATĪTAS.
Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām.

Līdz 30.06.2016.