
Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāju
Darba apraksts
Izveidot jaunu klientu apkalpošanas nodaļas stratēģiju un darbības principus,
Atbildēt par augsta līmeņa klientu apkalpošanas kultūras ieviešanu,
Risināt ar nodaļas personālu saistītos jautājumus,
Vadīt apsaimniekojamo māju kopsapulces.
Prasības kandidātiem
Augstākā izglītība,
Latviešu un krievu valodas zināšanas,
Pieredze pārdošanā vai klientu apkalpošanā vismaz 3 gadi,
Izcilas komunikācijas un pārliecināšanas prasmes,
Vadītāja iemaņa, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus,
Spēja efektīvi risināt problēmsituācijas,
Pieredze darbā ar auditoriju tiks uzskatīta par priekšrocību.
Uzņēmums piedāvā
Stabilu darbu un atalgojumu stabilā kompānijā,
Interesantu darbu kustībā, pievienojoties stabili augošam uzņēmuma kolektīvam,
Draudzīgu un profesionālu darba vidi.
Cita informācija
Lūdzam sūtīt CV ar norādi "Apkalpošanas vadītājs" uz e-pastu info@ksa.lv vai pa faksu 7564851