2023-04-13 14:47:21

Klientu apkalpošanas operators/-e

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

"Merkurita LV" aicina darbā zvanu centra operatoru, kura galvenais uzdevums ir komunicēt ar uzņēmuma klientiem pa telefonu.

Prasības kandidātiem

  • Labas komunikācijas prasmes.
  • Precizitāte un pozitīva attieksme pret darbu.
  • Labas latviešu un krievu valodas zināšanas.
  • Spēja strādāt komandā, atbildības sajūta par padarīto darbu.
  • Izglītība – vismaz pamata. Iepriekšēja pieredze klientu apkalpošanā tiks uzskatīta par priekšrocību.
  • Uzņēmums piedāvā

  • Apmācības pirms darba uzsākšanas.
  • Draudzīgu un izpalīdzīgu kolektīvu.
  • Motivējošu atalgojumu.
  • Visas sociālās garantijas.
  • Elastīgu darba grafiku . Gaidīsim Jūsu CV un motivācijas vēstuli ar norādi "klientu apkalpošanas operators"! Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".