2023-04-13 14:47:21

Klientu apkalpošanas speciālists/-e Neatliekamās medicīnas centrā

CVMarket.lv klients
No 5.36 €/st. Bruto

Darba apraksts

VSIA "Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca" aicina pieteikties amatam klientu apkalpošanas speciālists/-e Neatliekamās medicīnas centrā (darbs 12h un 24h režīmā).

 

Galvenie amata pienākumi:

  • klientu servisa nodrošināšana Neatliekamās medicīnas centrā;
  • organizatorisku jautājumu koordinēšana saistīta ar klienta uzturēšanos Slimnīcā;
  • klientu konsultēšana par pieejamajiem pakalpojumiem un to saņemšanas iespējām;
  • medicīniskās dokumentācijas aizpildīšana un uzglabāšana savas kompetences ietvaros;
  • dokumentu noformēšana un rēķinu sagatavošana;
  • klientu/pacientu plūsmas koordinēšana sadarbībā ar Neatliekamās medicīnas centra vadītāju;
  • dalība augsta līmeņa klientu servisa risinājumu īstenošanā struktūrvienībā.

Prasības kandidātiem

  • vidējā izglītība;
  • vēlama pieredze klientu apkalpošanas jomā;
  • prasmes informācijas apkopošanā, analīzē un dokumentu noformēšanā;
  • ļoti labas komunikācijas prasmes, iniciatīva, orientācija uz klientu;
  • spēja strādāt komandā un patstāvīgi organizēt savu darbu;
  • labas prasmes standarta biroja datorprogrammu lietošanā;
  • obligātas valsts valodas zināšanas, vēlamas angļu un krievu valodas zināšanas labā sarunvalodas līmenī.

Uzņēmums piedāvā

  • summēto darba laiku atbilstoši grafikam 12h un 24h režīmā;
  • dinamisku darba vidi un iespēju paust iniciatīvu;
  • stabilu atalgojumu (stundas likme 5,36 EUR/h BRUTO + 50% piemaksa par darbu nakts stundās) un sociālās garantijas;
  • atvieglotus nosacījumus medicīniskajai aprūpei slimnīcā.

 

CV un pieteikumu (ar norādi konkursam "Klientu apkalpošanas speciālists Neatliekamās medicīnas centrā") sūtīt slimnīcas Personāla vadības daļai elektroniski uz e-pastu: personals@stradini.lv Tālrunis informācijai: 6706 9725

 

Jau iepriekš pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju!