
Klientu apkalpošanas speciālists/ e Ogrē
Darba apraksts
laipni un kvalitatīvi apkalpot bankas klientus
informēt klientus par bankas produktiem un pakalpojumiem
pārdot bankas produktus un pakalpojumus
precīzi pārvaldīt klientu bezskaidras un skaidras naudas līdzekļus
Prasības kandidātiem
vēlama augstākā/nepabeigta augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai grāmatvedībā
labas pārdošanas un komunikācijas prasmes
augsta atbildības sajūta un precizitāte
labas latviešu un krievu valodas zināšanas, vēlamas angļu valodas zināšanas
labas prasmes darbā ar datoru MS Office
Uzņēmums piedāvā
iespēju strādāt vienā no lielākajām finanšu kompānijām Baltijā
interesantu un atbildīgu darbu
profesionālās izaugsmes iespējas
konkurētspējīgu atalgojumu
Cita informācija
Jūsu CV un pieteikuma vēstule tiek gaidīti līdz š.g. 30. jūnijam.
Adrese: AS “Parex banka”, Personāla attīstības daļa, Brīvības iela 148A, Rīga LV-1012, e-pasts: cv@parex.lv ar norādi “Klientu apkalpošanas speciālists Ogrē”.