2023-04-13 14:47:21

Klientu apkalpošanas speciālists/-e

CVMarket.lv klients
No 600 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

Ogres novada pašvaldība (reģ.Nr.LV 90000024455) izsludina konkursu uz vakanto Ogres novada pašvaldības centrālās administrācijas "Ogres novada pašvaldība" Kancelejas klientu apkalpošanas speciālista amatu. Galvenie amata pienākumi:
  • kvalitatīva un efektīva klientu apkalpošana (klātienē, pa tālruni un ar elektroniskā pasta starpniecību), nepieciešamības gadījumā atbalsta sniegšana iesnieguma un citu dokumentu noformēšanā;
  • klientu konsultēšana par pašvaldībā pieejamo pakalpojumu saturu (pārzināt un pilnveidot pašvaldības pakalpojumu saņemšanai nepieciešamo dokumentu iesniegšanas un pakalpojumu saņemšanas kārtību);
  • dokumentu reģistrēšana, tālākas virzības nodrošināšana, izpildes termiņu kontrole;
  • darbs ar Iedzīvotāju reģistra datiem (dzīvesvietas deklarēšanas jautājumiem);
  • pārvaldes dokumentu (vēstuļu, izziņu, rīkojumu u.c.) sagatavošana.
  • Prasības kandidātiem

  • vismaz vidējā izglītība un lietveža, sekretāra vai klientu apkalpošanas speciālista kvalifikācija;
  • zināšanas un vismaz divu gadu praktiskā darba pieredze lietvedībā;
  • teicamas saskarsmes prasmes un pozitīva domāšana;
  • spēja strādāt efektīvi arī paaugstinātas spriedzes apstākļos un/ vai ierobežotā termiņā un vadīt savas emocijas (paškontrole) stresa situācijās;
  • precizitāte, spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un uzņemties atbildību;
  • pieredze klientu apkalpošanā pašvaldībā tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • spēja ātri uztvert un orientēties lielas iestāžu administrācijas struktūrā;
  • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī („C” līmeņa 2. pakāpe) un divu svešvalodu (angļu un krievu) zināšanas („B” līmenis);
  • ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office) (jāspēj ātri un precīzi strādāt ar dokumentu uzskaites sistēmu, operatīvi sagatavot un noformēt pārvaldes dokumentus);
  • vēlama iepriekšēja pieredze darbā ar Iedzīvotāju reģistra datiem.
  • Uzņēmums piedāvā

  • ērtu un labi iekārtotu darba vietu Ogres pilsētas centrā;
  • stabilu atalgojumu (amats ir klasificēts 23.saimes III B līmenī, 9. mēnešalgu grupa (mēnešalgas apmērs EUR 600,00 (bruto)) un sociālās garantijas;
  • kolēģu atbalstu un apmācības, uzsākot darbu. Pretendentu pieteikšanās termiņš līdz 2017. gada 25. septembrim. CV, pieteikuma vēstuli, kurā atspoguļotas zināšanas un pieredze atbilstoši pašvaldības izvirzītajām prasībām, rekomendācijas un kontaktinformāciju atsauksmju saņemšanai, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt Brīvības ielā 33, Ogrē, LV-5001 vai elektroniski ar norādi "Konkursam Kancelejas klientu apkalpošanas speciālists". Papildu informācija pa tālr. 65068762. Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".