2023-04-13 14:47:21

Klientu apkalpošanas speciālists/-e Personāla administrēšanas daļā

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

• veikt biroja administrēšanas uzdevumus - šķirot saņemto pastu, veikt potenciālo darbinieku/jauno darbinieku un zvanu koordinēšanu;
• sagatavot, noformēt un kārtot personāla lietvedības dokumentus atbilstoši un saskaņā ar Uzņēmuma normatīvajiem dokumentiem;
• sagatavot personāla dokumentāciju nodošanai arhīvā ;
• veikt personāla informācijas papildināšanu un regulāru aktualizāciju personāla datu apstrādes programmā;
• sadarboties ar kolēģiem departamentā un Uzņēmumā, lai nodrošinātu maksimāli ātru, precīzu un tiesību aktiem atbilstošu personāla dokumentu apstrādi;
• izskatīt sūdzības un iesniegumus, kas attiecas uz personāla vadības jautājumiem.

Prasības kandidātiem

• augstāko izglītību (var būt nepabeigta), vēlams personāla vadībā vai saistītā sfērā,
• labas latviešu un vēlamas krievu valodas zināšanas,
• 1 gada pieredzi personāla lietvedības dokumentu sagatavošanā,
• ļoti labas zināšanas LV Darba tiesību normatīvajos aktos,
• teicamas datorprasmes (MS Office),
• augstu atbildības sajūtu un izcilu precizitāti,
• augstu stresa noturību,
• labas komunikācijas, klientu servisa prasmes,
• organizatora dotības un spēju strādāt komandā.

Uzņēmums piedāvā

• konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas,
• profesionālās attīstības un karjeras izaugsmes iespējas,
• darbu starptautiskā, dinamiskā uzņēmumā,
• profesionālu un pieredzējušu kolēģu atbalstu,
• veselības apdrošināšanu pēc viena nostrādāta gada.