Darba apraksts
Vairumtirdzniecības uzņēmums ar veiksmīgu 25 gadu pieredzi savā jomā meklē klientu apkalpošanas speciālistu/-i Rīgā.
Amata pienākumi:
B2B e-platformas administrācija un vadība (informācijas atjaunošana un uzturēšana, utt.)
Sniegt klientiem atbalsta informāciju par produktiem, pakalpojumiem izmantojot e-pastu, tālruni vai saziņu B2B platformā.
Pieņemt un reģistrēt klientu pasūtījumus (izmantojot tālruni, e-pastu un B2B platformu), uzraudzīt to apmaksu.
Klientu atbalsta persona - uzklausīt jautājumus, pretenzijas un piedāvāt klientiem vēlamu risinājumu.
Reģistrēt un uzturēt kārtībā klientu kontaktinformāciju.
Darbs ar uzskaites programmu (pārdošana, finanšu uzskate, noliktavas vadība u.c.)
Sagatavot atskaites, sagatavot nepieciešamo dokumentāciju un dalīties ar ieinteresētajiem kolēģiem un klientiem.