2023-04-13 14:47:21

Klientu apkalpošanas speciālists/-e

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

Vairumtirdzniecības uzņēmums ar veiksmīgu 25 gadu pieredzi savā jomā meklē klientu apkalpošanas speciālistu/-i Rīgā. Amata pienākumi:
  • B2B e-platformas administrācija un vadība (informācijas atjaunošana un uzturēšana, utt.)
  • Sniegt klientiem atbalsta informāciju par produktiem, pakalpojumiem izmantojot e-pastu, tālruni vai saziņu B2B platformā.
  • Pieņemt un reģistrēt klientu pasūtījumus (izmantojot tālruni, e-pastu un B2B platformu), uzraudzīt to apmaksu.
  • Klientu atbalsta persona - uzklausīt jautājumus, pretenzijas un piedāvāt klientiem vēlamu risinājumu.
  • Reģistrēt un uzturēt kārtībā klientu kontaktinformāciju.
  • Darbs ar uzskaites programmu (pārdošana, finanšu uzskate, noliktavas vadība u.c.)
  • Sagatavot atskaites, sagatavot nepieciešamo dokumentāciju un dalīties ar ieinteresētajiem kolēģiem un klientiem.
  • Prasības kandidātiem

  • Proaktīva, pozitīva ar spēcīgu atbildības sajūtu personība.
  • Spēja plānot savu darbu patstāvīgi.
  • Izcilas komunikācijas un pārrunu prasmes.
  • Pieredze darbā ar datu uzskaites programmām.
  • Ļoti labas latviešu valodas zināšanas. Angļu un krievu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski.
  • Derīga B kategorijas vadītāja apliecība.
  • Uzņēmums piedāvā

  • Lieliski darba apstākļi, konkurētspējīgs atalgojums un viss darbam nepieciešamais aprīkojums.
  • Darbs starptautiskā profesionāļu komandā.
  • Interesants, dinamisks un izaicinājumiem bagāts darbs.
  • Karjeras un profesionālas izaugsmes perspektīvas. Gaidīsim Jūsu CV un motivācijas vēstuli līdz šī gada 28. februārim! Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".