Darba sludinājuma numurs

182963

Darba apraksts

• Ikdienas pasūtījumu pieņemšana, apstrāde, ievadīšana sistēmā un kravu plānā.
• Komunikācija ar klientiem – pasūtījumu apstiprināšana, maksājumu kontrole.
• Klientu drukas projektu pasūtījumu sagatavošana, saskaņošana, kontrole un koordinēšana.
• Pārdošanas plāna sastādīšana , izpilde un rezultātu analīze.
• Laipna un profesionāla klientu un sadarbības partneru apkalpošana (telefoniski, rakstiski, klātienē).
• Citu administratīva, tehniska un organizatoriska rakstura darbu izpilde pārdošanas projektu nodrošināšanai.


Prasības kandidātiem

• Iepriekšēja darba pieredze līdzīgā amatā (priekšroka poligrāfijā), vēlams pārdošanas jomā.
• Valodu zināšanas – latviešu, krievu, angļu.
• Augsta atbildības sajūta un spēja organizēt savu darbu patstāvīgi.
• Pozitīva attieksme pret kolēģiem un klientiem, spēja strādāt komandā.
• Izpratne, ka atalgojums ir saistīts ar motivāciju.


Uzņēmums piedāvā

• Darbu stabilā un augošā uzņēmumā.
• Profesionālās izaugsmes iespējas.
• Motivējošu atalgojuma sistēmu.

Biroja darba laiks: 8.30 -17.30
Atrašanās vieta: Ilzenes iela 26 k-1, Rīga

CV un motivācijas vēstuli no prasībām atbilstošiem kandidātiem gaidīsim elektroniskā veidā

Informējam, ka sazināsimies ar pretendentiem, kuru CV tiks izvērtēti uz tālāku konkursu.

Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".

Informācija par darba sludinājumu

Atrašanās vieta:
Rīga
Darba amata apraksts:
pilna slodze, pastāvīgs darbinieks
Sludinājums publicēts līdz:
2018. gada 16. maijs
Ievadīts:
2018. gada 17. aprīlis
Reģistrācijas Nr.
Reģ. nr.: 43603014563
Pieteikties

Jums būs iespēja pieteikties vakancei, ar vai bez reģistrācijas, nākošajā lapā.


Klientu apkalpošanas speciālists/-e


DCL, SIA

Vairumtirdzniecības / ražošanas uzņēmums

Skatīt uzņēmuma pilnu profilu