2023-04-13 14:47:21

Klientu apkalpošanas speciālists/-e

CVMarket.lv klients
1200 - 1300 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

  • kvalitatīva klientu apkalpošana, zvanu pieņemšana, informācijas sniegšana un apstrāde;
  • nodrošināt pasūtījumu ievadi, sniegt kvalitatīvu konsultāciju par produktiem un pakalpojumiem;
  • reģistrēt klientu pretenzijas, kontrolēt to izskatīšanas un atbildes sniegšanu noteiktajā termiņā;
  • nodrošināt pasūtījuma savlaicīgu nodošanu dispečeriem piegādes organizēšanai;
  • komunikācija ar saistītajiem departamentiem.

Prasības kandidātiem

  • precīza komunikācija un izcilas saskarsmes prasmes, spēja uzklausīt, spēja prognozēt un identificēt problēmsituācijas;
  • orientācija uz klientu, viņa vajadzību precīzu izzināšanu un vēlme palīdzēt;
  • aktīva un pozitīva attieksme pret dzīvi, spēja strādāt saspringtās darba situācijās;
  • spēja strādāt komandā, elastīgums un spēja pielāgoties;
  • augsta atbildības sajūta, precizitāte;
  • labas datora lietotāja prasmes;
  • labas latviešu, krievu, angļu valodas zināšanas.

Uzņēmums piedāvā

  • vērtīgu profesionālo pieredzi starptautiskā uzņēmumā un draudzīgas komandas atbalstu;
  • profesionālo kompetenču pilnveidošanu un karjeras izaugsmes iespējas;
  • konkurētspējīgu atalgojumu: 1200 EUR (bruto) pārbaudes laikā, 1300 EUR (bruto) pēc pārbaudes laika. Visas sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika;
  • saturiski bagātu, aizraujošu, atbildīgu darbu un profesionālās apmācības, kas noderēs visas dzīves garumā;
  • lieliskus kolēģus un tradīcijām bagātus pasākumus.

 

Lai pieteiktos vakancei, iesniedziet mums savu CV ar norādi "Klientu apkalpošanas speciālists/-e" sadaļā "Pieteikties".

Ja 2 nedēļu laikā pēc konkursa beigu termiņa nesaņemat uzaicinājumu uz darba interviju, ir uzskatāms, ka saņemts atteikums.

 

Piesakoties izsludinātajai vakancei, Jūs piekrītat iesniegto personas datu apstrādei konkrētajā atlases procesā.  Jums ir iespēja atsaukt piekrišanu savu iesniegto datu apstrādei.