2023-04-13 14:47:21

Klientu apkalpošanas speciālists/-e

CVMarket.lv klients
7.31 €/st. Bruto

Darba apraksts

  • telefoniski sniegt informāciju uz klientu jautājumiem par RP SIA “Rīgas satiksme” pakalpojumiem;
  • sniegt klientiem atbalstu un rast viņu situācijai piemērotāko risinājumu;
  • reģistrēt klientu zvanus informācijas sistēmā;
  • pārzināt lietišķās sarakstes pamatprincipus un piemērot tos sarakstē ar klientiem;
  • piedalīties ikdienas klientu apkalpošanas procesu pilnveidē.

Prasības kandidātiem

  • vidējā vai vidējā profesionālā izglītība;
  • vismaz viena gada pieredze klientu apkalpošanā un/vai zvanu centra darbā;
  • precizitāte un atbildības sajūta, Tu esi uz klientu orientēta personība;
  • spēja strādāt dinamiskā darba vidē, neapjukt sarežģītās situācijās;
  • datorprasmes labā lietotāja līmenī;
  • valsts valodas C līmeņa 1.pakāpe vai iegūta izglītība latviešu valodā;
  • angļu un krievu valodas zināšanas B līmeņa 2.pakāpe.

Uzņēmums piedāvā

  • profesionālu un pieredzējušu kolēģu atbalstu;
  • daudzveidīgu un dinamisku darbu;
  • elastīgu darba grafiku maiņās;
  • profesionālās pilnveides iespējas;
  • plašu darbinieku motivācijas programmas piedāvājumu;
  • ja Tava izglītība, zināšanas un pieredze atbilst izvirzītajām amata prasībām, Tava mēnešalga būs 7,31 eiro stundā un ceturkšņa piemaksa līdz 5% no mēnešalgas;

 

Ja šis amats šķiet piemērots Tev, sūti savu pieteikumu līdz 2023. gada 10. aprīlim.

 

Uzziņas pa tālruni  67104861

 

Pateicamies visiem pretendentiem, bet lūdzam ņemt vērā, ka par rezultātiem tiks informēti tikai tie kandidāti, kuri tiks aicināti uz intervijām.