Darba apraksts
• Atbildēt uz klientu zvaniem, e-pastiem un sniegt nepieciešamo informāciju, kas saistīta ar uzņēmuma pakalpojumiem.
• Operatīvi risināt problēmsituācijas, kas radušās sūtījumu piegādes procesā.
Prasības kandidātiem
• Pieredzi klientu apkalpošanas jomā.
• Spēju strādāt dinamiskā darba vidē un noturību stresa situācijās.
• Teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas.
• Prasmi strādāt ar lielu informācijas apjomu.
• Labas datorzināšanas (MS Office, Internets).
Uzņēmums piedāvā
• Dinamisku un atbildīgu darbu starptautiskā uzņēmumā.
• Kvalifikācijai atbilstošu atalgojumu, sociālās garantijas.
• Profesionālo kompetenču pilnveidošanu un karjeras izaugsmes iespējas.
Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".