2023-04-13 14:47:21

Klientu apkalpošanas speciālists/-e zvanu centrā

CVMarket.lv klients
1100 - 1300 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

  • Pārvaldīt ienākošos/izejošos zvanus; 
  • Teicamas latviešu, krievu un obligātas angļu valodas zināšanas;
  • Spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, spēja ātri mācīties;
  • Augsts atbildības līmenis, labas komunikācijas prasmes un vēlme palīdzēt autovadītājiem;
  • Pārliecinošas datora lietošanas prasmes;
  • Loģiskā domāšana, spēja analizēt informāciju;
  • Elastīgums, spēja rast risinājumus nestandarta situācijās;
  • Izturība stresa situācijās, pozitīva domāšana;
  • Saziņa un koordinācija ar iekšējiem departamentiem.

Prasības kandidātiem

  • Augsta precizitātes un atbildības sajūta;
  • Teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes, pozitīva domāšana un spēja argumentēt;
  • Prasmes darbā ar datoru (MS Office);
  • Spēja strādāt dinamiskā darba vidē;
  • Iepriekšēja pieredze zvanu apkalpošanas sfērā tiks uzskatīta par priekšrocību. 

Uzņēmums piedāvā

  • Darbu stabilā, augošā, starptautiskā uzņēmumā;
  • Profesionālās izaugsmes iespējas;
  • Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika.

 

Informējam, ka pirms pieņemšanas darbā tiek pārbaudīta pretendenta atbilstība likuma "Par aviāciju" 57.1 panta prasībām.

Papildus informāciju par kandidātu personu datu apstrādi skatīt SIA “Kreiss” privātuma politikā, kas pieejama SIA "Kreiss" mājaslapā”.