2023-04-13 14:47:21

Klientu apkalpošanas speciālists/-e zvanu centrā

CVMarket.lv klients
1250 - 1350 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

Sakarā ar darba apjoma palielināšanos aicinām pievienoties mūsu zvanu centra komandai atsaucīgu, radošu kolēģi, kura pienākumi būs atbildēt uz zvaniem mūsu kolēģiem (autovadītājiem).

  • Pārvaldīt ienākošos/izejošos zvanus.
  • Saziņa un koordinācija ar iekšējiem departamentiem.

Prasības kandidātiem

  • Latviešu un angļu valodas zināšanas, papildus valodu zināšanas tiks uzskatītas kā priekšrocība.
  • Spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, spēja ātri mācīties.
  • Augsts atbildības līmenis, labas komunikācijas prasmes un vēlme palīdzēt autovadītājiem.
  • Pārliecinošas datora lietošanas prasmes.
  • Loģiskā domāšana, spēja analizēt informāciju.
  • Elastīgums, spēja rast risinājumus nestandarta situācijās.
  • Izturība stresa situācijās, pozitīva domāšana.

Uzņēmums piedāvā

  • Darbu stabilā, augošā, starptautiskā uzņēmumā.
  • Profesionālās izaugsmes iespējas.
  • Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika.

 

Informējam, ka pirms pieņemšanas darbā tiek pārbaudīta pretendenta atbilstība likuma "Par aviāciju" 57.1 panta prasībām.

Papildus informāciju par kandidātu personu datu apstrādi skatīt SIA “Kreiss” privātuma politikā, kas pieejama SIA "Kreiss" mājaslapā.