2023-04-13 14:47:21

Klientu apkalpošanas speciālists/-e Zvanu centrā

CVMarket.lv klients
No 4.9 €/st. Bruto

Darba apraksts

Laipna un kvalitatīva www.220.lv klientu apkalpošana, konsultēšana un operatīva problēmsituāciju risināšana:

  • saņemot klientu zvanus;
  • veicot izejošos zvanus;
  • atbildot uz klientu e-pastiem;
  • komunicējot ar citām uzņēmuma struktūrvienībām Latvijā un Baltijā.

Prasības kandidātiem

  • Teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas runā un rakstos.
  • Teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes.
  • Augsta stresa noturība un spēja saglabāt mieru sarežģītās situācijās.
  • Spēju orientēties lielā informācijas daudzumā interneta vidē.
  • Augsta darba ražība, precizitāte un atbildība pret darba pienākumiem.
  • Ļoti labas datorprasmes, spēja apgūt jaunas programmas.
  • Vēlama pieredze klientu apkalpošanā zvanu centrā vai telemārketingā.

Uzņēmums piedāvā

  • Apmācības, uzsākot darbu.
  • Interesantu un dinamisku darbu Baltijasun Somijas vadošajā e-komercijas uzņēmumā. 
  • Iespēju augt un attīstīties strauji augošā uzņēmumā.
  • Stabilitāti un sociālas garantijas.
  • Veselības apdrošināšanas polise pēc pārbaudes laika.
  • Maiņu darba laiks.
  • Atalgojums, sākot no 4.90 EUR/stundā pirms nodokļu nomaksas + piemaksas par kvalitātes un kvantitātes rādītāju sasniegšanu.

 

Mēs augstu novērtējam katru pieteikumu uz mūsu izsludināto vakanci, bet pēc pieteikumu izvērtēšanas, sazināsimies ar kandidātiem, kurus aicināsim uz 2.atlases kārtu.