2023-04-13 14:47:21

Klientu apkalpošanas speciālists/-e zvanu centrā

CVMarket.lv klients
1300 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

  • Nodrošināt kvalitatīvu, efektīvu komunikāciju gan par izejošiem, gan ienākošajiem pasūtījumiem.
  • Komunikācija ar partneriem par ienākošo kravu neatbilstībām un/vai citu procesu organizēšanu.
  • Klientu problēmsituāciju reģistrēšana, virzīšana izskatīšanai, atrisināšanai.
  • Šoferu apzvanīšana, lai pārliecinātos, ka preču piegādes ir veiksmīgi notikušas vai, ka vēl tiks veiktas.
  • Pēc klienta pieprasījuma veikt izmaiņas pasūtījumos
  • Atcelt nepabeigtos, neatceltos pārdošanas pasūtījumus.

Prasības kandidātiem

  • Vēlme aktīvi komunicēt, uzklausīt, rast risinājumus un sekot to izpildei.
  • Spēja prioritizēt darbus, atrodoties dinamiskā daba vidē.
  • Teicamas latviešu un krievu valodu zināšanas.
  • Pieredzējuša lietotāja prasmes darbā ar MS Office (īpaši Excel). Pieredze darbā ar Microsoft Dynamics AX tiks uzskatīta par priekšrocību.

Uzņēmums piedāvā

  • Atalgojumu no 1300 EUR/mēnesī pirms nodokļu nomaksas.
  • Darba vietu: Dreiliņos, Noliktavu 11.
  • Veselības apdrošināšanas polisi pēc 6 nostrādātiem mēnešiem.
  • Darba pieredzi vienā no lielākajiem 3PL loģistikas uzņēmumiem Latvijā.
  • Piemaksas par Operatoru un Projektu vadītāju aizvietošanu.
  • Apmaksātu brīvdienu dzimšanas dienā (pēc pārbaudes laika).
  • Darba laiks: 9:00-18:00 (darba dienās).